неделя, 5 ноември 2017 г.

To Read List

Здравейте, 
Остават по-малко от два месеца до края на годината, а аз си съставям ориентировъчен списък с книгите, които искам да прочета до тогава. Казвам ориентировъчен, защото знаете как е със списъците и плановете - често се променят. Всъщност този пост е и един вид нови книжни покупки, защото повечето заглавия са именно такива.  А какво искате да прочетете Вие, преди да свърши 2017 година?

  • "Чест" на Джей Кроуновър
    Това е книгата, която чета в момента. Още едно от онези междинни, ненатоварващи четива, които четеш заради самото четене. Не очакваш много от сюжета и точно това е приятното. Анотация: тук.
  • "Любов под прикритие" на Джули Джеймс
    С нея се сдобих, топла-топла от печатницата. Това беше една от книгите, с които се сдобих покрай последното намаление на ozone.bg. Щом видях, че става дума за ФБР, веднага я добавих в кошницата. Силно се надявам да оправдае очакванията ми, макар и да имам известни резерви по отношение на автора.

  • "Розата и камата" на Рене Анхие
    Тази книга чакам от около година и отново незабавно се сдобих с нея малко след излизането ѝ. Нямам търпение отново да се срещна с Шази и Хадид и да разбера края на историята им. А корицата отново е просто прекрасна.
  • "Girl online: Във фокуса на обектива" на Зоуи Съг
    Това беше спонтанна покупка, заедно с останалите от озон. Случайно видях, че е излязла още една част от книгите на Зоуи Съг и от подбуди присъщи на книголюбителите, просто исках да си допълня колекцията, а и съм любопитна, дали ще ми допадне повече от предишната.

  • "Човекът сянка" на Коуди Макфейдън
    Беше в последния списък, който направих, но виждате, че отново е тук. Мисля, че книгите си идват с момента, а на тази още не и е дошло времето. Въпреки това смятам, че ще ми бъде интересна и имам големи очаквания към нея.
  • "Софийски магьосници" на Мартин Колев
    Тази книга е една не толкова скорошна покупка, но както и при горната мисля, че още не и е дошъл момента. Бях заинтригувана от заглавието и обещанието за интересно фентъзи, развиващо се на територията на страната, но да видим.

  • "Кукувица кука" на Георги Божинов
    Това е сборник с разкази, за който съм чувала само хубави думи. Аз обаче имам проблем и съм забила някъде по средата от лятото насам. И преди съм споменавала, че не се разбирам много с разказите, винаги ми вървят страшно бавно. Но не съм се отказала и дори има няколко в този сборник, които доста харесвам.
  • "101 отбивки" и "101 нови отбивки" на Иван Михалев и Елина Цанкова
    И последните две четива, но не на последно място са тези две красотички, създадени по-скоро да подразнят любопитството на пътешествениците по душа, да обиколят местата из страната, които все още не са. Попрехвърляла съм ги няколко пъти и мога да кажа, че снимките са прекрасни, а информацията поднесена достъпно и интересно.
Цифром и словом, девет книги! Да видим дали ще се справя. Пожелайте ми успех и не забравяйте - четенето е за удоволствие, не за гонене на бройки!

Благодаря, че ме четете и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...