понеделник, 2 октомври 2017 г.

AutumnIspo

Здравейте,
днес съм тук тъжно помахвайки на вече отминалото лято и опитвайки се със следващите редове да си докарам хубави емоции и очаквания за есента. И преди съм споменавала, че есента е много специална за мен. Обожавам цветовете, мирисът ѝ, есенният дъжд и цялостното усещане и атмосфера, които ми доставя този сезон. Тази година обаче преминаването от един сезон в друг отново е свързано с доста промени около мен и все още се опитвам да свикна, затова и ми е толкова трудно да пусна лятото да си отиде.

"Не можеш да сбъркаш звуците на приближаващата есен: шумоленето на хрупкави листа по асфалта и плясъка на крилете на ято птици, отлитащи на юг"
- Хал Борланд

https://www.pinterest.com/pin/331647960051238040/


Какво да гледате през октомври?
Смятам, че есента е идеалното време да се разположите на дивана с чаша чай и пуканки, да се завиете с одеалце и да се отдадете на разпускащи моменти в компанията на някой филм. Ако още не сте го направили, непременно ви препоръчвам да изгледате последните излезли епизоди на любимия си сериал. В моя случай това бяха последните три финални епизода на Teen wolf. Идеално се върза с периода, в който се намирам и макар да ми беше неприятно, че свърши, финалът беше задоволителен. Случи се така, че гледах няколко филма на Hallmark и се оказа, че много ми допаднаха. Затова ви ги препоръчвам, ако си падате по романтични и забавни филми тези ще ви допаднат.

Какви четива ви предлагам за есенните месеци? И какво ще прочета аз?
Съвсем наскоро пуснах ревю (тук) на "Игра на омраза" и ви казвам това, защото смятам, че ако харесвате романтичния жанр непременно ви препоръчвам да прочетете тази книга през есенните месеци. Изключително забавна и сладка, а авторката има много приятен стил на писане. Ако пък харесвате книги от типа за самоусъвършенстване или личностно израстване ви препоръчвам "#Шефката" на София Амарусо или "Girl code". Като аз самата в момента приключвам последната. Определям ги като интересни за себе си и вдъхновяващи до известна степен, но не мога да кажа, че ще ги прочетете и хоп - вече сте бизнес дами. Тоест, ако се интересувате от различната гледна точка на хората, да ще ви харесат, ако търсите нещо повече обаче - едва ли.
Какво смятам аз да прочета през идните седмици? "Човекът сянка" на Коуди Макфейдън е единият ми избор. Не посягам често към трилъри, но забелязах, че ми грабват вниманието и са ми интересни. Корицата на този ме грабна, информацията на гръбчето също, така че да видим... Следващата книга е "Ветровещ" на Сюзан Денърд. И преди съм споменавала, че първата книга ми допадна и нямам търпение да прочета и следващата. Ако скоро излезе втората част на "Гневът и зората" на Рене Анхие със сигурност и тя ще бъде прибавена към списъка.

Какво ми носи есенен дух?
Черното кожено яке. Новичките лоуфъри, с които е сдобих съвсем скоро. Кафе от Starbucks. Шала, който си взех от вкъщи последния път като се прибрах. Тъмните лакове за нокти, които така обожавам. Романтичните филми. Парата, която се издига от чашата чай в ръцете ми. И парка пред Народния театър... Нямам представа защо, но винаги когато съм там си мисля за есента. Може би тогава най ми е на сърце как изглежда... А на Вас, какво ви носи есенен дух?

Какво да правите през октомври?
Ходете на кино, разхождайте се в приказните паркове, върху килима от листа, четете книги, пътувайте преди да е станало прекалено студено, за да ни се излиза от вкъщи, увийте се в топъл шал и отидете да си вземете кафе от близкото заведение. Усмихнете се на непознат и се радвайте на всяка една минута, защото тя никога няма да се повтори.

Споделям от част моя есенен плейлист:




П.П. - имах идея да направя лични снимки, но в момента няма нито възможността да го направя. Смятам обаче, съм избрала много красив кадър от есен в Ню Йорк.

Благодаря, че ме четете!

2 коментара:

  1. Много хубав пост. Дори бих използвала думата уютен, защото точно такова чувство изпитах докато го четях! Есента ми е любимия сезон именно заради почти всички неща, които си включила. Тъмните лакове за нокти са може би на едно от първите места, заедно с подобния цвят червила. Обичам парковете пред този сезон също. Песента на Дара е и в моя плейлист също. Моля те, прави още такива постове през този сезон! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сгря ми душата! Много ти благодаря! <3

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...