сряда, 2 август 2017 г.

MyMonth: July'17

Пиша тези редове в последните часове на юли и си мисля, едва ли има по-подходящо време, за да седнеш и да отбележиш значимите моменти от вече изминалия месец. Няма да се извинявам са отсъствието си. Понякога се случват и подобни неща. Зависими или независими от мен. 

Ако трябва да опиша месеца си с една дума, то тя би била ДИНАМИЧЕН. А защо е бил такъв, ще прочетете по-долу... 

Цитат на месеца:

Ten years from now, make sure you can say that you choose your life, you didn't settle it!

На Вас едва ли ви се струва като нещо чак толкова голямо, но за мен е такова... Завърших първата си година в университета. И сега ми е някак странно, едно такова загубено... В средата на кръстопът и се лутам по коя посока да поема. Но и заедно с това е приятно, защото колкото и премеждия да имах все пак успях да се справя както с това, така и с неща, които произхождат от това начинание.

И като говоря за завършване...Приключих двете практики, с които се бях захванала. Едната беше свързана с работа на компютър и не малко нерви унищожих заради часовете прекарани пред лаптопа, но го приемам като опит и, че по някакъв начин ще се окаже за добро. 

Другата, и всъщност по интересна, беше обвързана с пътуване и едноседмичен престой в Златоград. Първоначално бях пред истерия от притеснение, но в последствие нещата се наредиха и съм много доволна, че все пак реших да отида. Прекарах няколко забавни дни там с колежките си, с местните хора, които са толкова мили и сърдечни (но за това в друг пост), че не ми се тръгваше, но трябваше да се върна в София заради работата...

Иии като казах работа... Доста си поработих този месец, за да наваксам заради практиката и следователно нямах възможност да се прибирам в моя град. Но беше удовлетворяващо. Обичам да съм заета и деня ми да бъде уплътнен, жалко само, че от това пострадаха разходките и срещите с приятели, заради липсата на време...

Все пак успях няколко пъти да се измъкна от рутината и излизах да хапна вкусна храна в Garden House, което междудругото е едно от любимите ми места в София. Още през октомври миналата година го посетих за пръв път и продължава да ми харесва толкова много. Или пък да седна на някоя пейка пред Народния със сладолед в ръка. Най- любими са ми тирамису, горски плодове и лимон 😀.

Песен на месеца: 

 
 
Но ето, че днес е последният ден на месеца. Аз съм седнала на моето си удобно бюро, пишейки тези редове, а след малко се насочвам към прекрасното си, уютно легло като смятам да посрещна август с приятна книжка в ръка. Видях се с роднините си, разказах им с въодушевление за последните три седмици и раздавах подаръци. Какво по-хубаво от това да се завърнеш вкъщи!

Прекрасен август
и до скоро!
Благодаря, че ме четете.

1 коментар:

  1. Първо браво за завършването на годината, напълно те разбирам какво имаш предвид, но най-важното е, че в края на месеца си доволна от постигнатото. Пожелавам ти лятото да продължава все така с положителни емоции. <3

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...