петък, 4 август 2017 г.

Прочетено през юни и юли

Здравейте, 
днес съм тук, за да обобщя какво прочетох през последните два месеца. Книгите не са много, но не са и малко. При всяко положение обаче бяха напълно задоволителни и подходящи за моментите, в които ги четях. А смятам, че последното е особено важно. 

 

*заглавието на книгата ще ви отведе до анотацията ѝ.
  • "Без милост" на Лекси Блейк, оценка 2/5
    За тази книга бях супер ентусиазирана, заради анотацията и вида на корицата. Но и с тях си останах. Книгата по нищо не се различаваше от останалите от жанра и дори на моменти ми беше леко досадна. Не се привързах към героите, нито пък им съчувствах особено, защото до един ми бяха антипатични. И все пак, ако харесвате книги от жанра, на Вас може би ще ви допадне.
  • "Сама в Париж" на Джоджо Мойс, оценка 2/5
    По начало не харесвам авторката, и колкото и странно да звучи не харесвам и "Аз преди теб". Не си падам по трагични истории, а и самият стил на авторката не ми е по вкуса. Затова си казах, че ще и дам още един шанс със тази и книга, като малко по-късно разбрах, че е съставена от романтични новели и разкази😀. И харесах първата новела. Останалите ми бяха скучни, но не бих казала чак безинтересни. Открих смисъл във повечето, но все пак не ми допадана стила и на писане и едва ли ще посегна отново към нещо нейно.
  • "Огнено сърце" на Ришел Мийд, оценка 4/5
    От много време съм започнала тази поредица и реших, че е време да я завърша. Започвайки тази книга си припомних и защо толкова ми допада историята. Ришел Мийд обвързва читателите с героите си, вълнува ги и умее да пише увлекателно. Непременно съвсем скоро ще се захвана със следващата част от поредицата.
  • "Предателка" на Олуин Хамилтън, оценка 5/5, ревю тук
    Определено много харесах тази книга! Нива над първата, само се надявам и следващите да надграждат. Героите израстват и се изправят пред нови предизвикателства, като заедно с това ни срещат отново с ориенталската култура и митология. Обичам да чета подобни книги, защото ни срещат със съвсем друг свят и вярвания.
  • "Стъклен принц" на Ерин Уот, оценка 2/5
    Е добре, тук откровено съм си разочарована. Помните ли колко очарована бях от първата книга (тук)? Ами толкова не съм от втората. Всичко ми беше не добре доизмислено, прекалено очевидно и сякаш написано ей така набързо. Героите вместо да се развиват, поне за мен, затъваха все повече и повече. Давам и две звезди защото харесвам Един от братята, Истън - забавен и добре, че беше той та да има малко развлечение от глупостта на останалите герои! (извинявам се, ако някой харесва книгата, просто на мен определено не ми допадна. затова пък две приятелки я обожават.)
  • "До всички момчета, които съм обичала" на Джени Хан, оценка 5/5
    Толкова сладка и романтична книжка. Перфектното лятно четиво. Без да се прекалява с драмите и скандалите, просто няколко тинейджъри, които са на границата да станат възрастни. Щипка романтика, семейна обстановка и много забавни моменти!

Това прочетох аз през последните два месеца. Какво ще ми препоръчате Вие, за лятно четиво? А какво четохте/ще четете на плажа тази година?

Слънчеви дни и усмивки, радвайте се на лятото!
До скоро и
благодаря, че ме четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...