петък, 16 юни 2017 г.

It's Friday...

Здравейте,
Може би сте забелязали, че последната седмица нямаше публикации в блога. Какво да ви кажа, целта на това местенце не е да събира информация само за пълнеж. Когато пиша нещо, го правя, защото имам желанието, вдъхновението, времето, за да го направя. И най-вече, защото имам какво да кажа. Миналата седмица някои от тези неща ми липсваха, съответно седмичните постове също. 

Сесията дойде и определено ми донесе известно количество стрес, но пък си взе от времето, което отделям на блога, а и като цяло желанието ми да прекарвам допълнителни часове пред лаптопа. Но и това ще мине и след месец отново се захващам с моето си местенце. За момента, обаче не мога да обещая кога и колко често ще има публикации.

Краят на семестъра, естествено оказа влияние и върху четенето на книги. Имам толкова други неща за четене, че не съм сигурна дали изобщо ще успея да прочета нещо този месец. Все пак съм започнала "Без милост" на Лесли Блейк. Трябва да призная, че имах големи очаквания. Анотацията и корицата ми въздействаха много, но за да бъда честна, до момента още не ме е впечатлила по никакъв начин. С други думи, дори съм малко разочарована. Вие чели ли сте я? А какво е Вашето мнение? 

Имате ли планове за лятото? Мен ме очакват няколко нови и вълнуващи неща, за които обаче се надявам да ви разкажа малко по-напред във времето. Въпреки това съм планирала един пост посветен на лятото и някои неща, които ми се иска да направя. Дали обаче ще имам времето да го завърша?! Ще видим. Много бих се радвала да разкажете какво искате Вие да направите през лято'17? Кои места искате да посетите? Промениха се доста неща от последната подобна публикация. А очевидното е, че времето вече е топло и подходящо за дълги разходки и разхлаждащи напитки, като и от двете се възползвам максимално. София е прекрасна точно в този момент, както и родния ми град между-другото. И макар да не съм почитателка на прекалено топлото време, то променя едно място толкова много. Вкарва малко повече живец, кара хората да си сложат пъстрите дрехи, да седят няколко часа на пейка в парка и да просто да си говорят... Детски смях и звук на плъзгащи се ролери, звън на бутилки, пеещи птици и жизнени хора.

До скоро
и благодаря, че четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...