сряда, 14 юни 2017 г.

Какво искам да прочета през втората половина на 2017-та

Здравейте,
Измина половината от тази година и аз съм тук, за да ви споделя част от списъка с книги, които искам да прочета през втората част на 2017-та. Някои от тях присъстваха в първия такъв списък през януари, но така и не стигнах до тях. Надявам се през втората половина на 2017-та да посегна и към тях.

  • "Думи в тъмно-синьо" на Кат Кроули
    Напоследък навсякъде се говори за тази книга. Ако трябва да съм честна, дори не съм и чела резюмето, но имам голямото желание тя да е една от следващите книги, които ще прочета. Чувам само хубави неща за нея, а и вече съм чела книга на Кат Кроули и много ми допада стила и начина и на изразяване. Кара нещата да изглеждат толкова по-красиви. Именно затова и искам да се сдобия с нея в най-скоро време.
    Анотацияревю на "Graffiti Moon"

  • "Софийски магьосници" на Мартин Колев
    Подкрепяме българското. Истината е че доста време се чудех дали да си я взема, но в крайна сметка любопитството надделя. Все още не съм я започнала, но и това ще стане. Чувам различни мнения, които подхранват допълнително любопитството ми.

  • "Girl code" на Кара Алвил Лейва
    Това е една много нестандартна книга за мен. По принцип не е от четивата към които посягам, но ми се стори интересна. Засега обаче спокойно чака реда си в купчинката с непрочетени книги.

  • "Кукувица кука" на Георги Божинов
    Тази книга си взех някъде началото на годината. Започнала съм я, но ми върви малко бавно. Не защото не ми допада, просто така ми идва да я чета и за момента дори малко съм преустановила прочита ѝ, но съвсем скоро отново ще се захвана с нея.

  • "Писма от България" на Евгений Утин
    На тази книга попаднах съвсем случайно. Не мисля, че се нуждае от някакво допълнение, просто мисля, че би ми харесала и имам желанието да я прочета скоро. 

  • "Смъртни белези" на Вероника Рот
    Това е една от книгите, които присъстваха и в януарския пост, но както казах - мисля, че щом не съм посегнала към тях, не им е дошъл моментът. Надявам се това да се промени и тази книга на Рот да ми допадне колкото и предишната и поредица.

  • "Пасажер" на Алекс Бракен
    Още една, която търпеливо си чака реда.

  • "Веровещица" и "Ветровещ" на Сюзан Денард
    Това са едни от книгите, които имам най-голямо желание да прочета през остатъка от годината. До този момент обаче винаги изниква нещо и немога да се сдобия с тях. Чувам само хубави неща, но умишлено избягвам да чета каквито и да била ревюта. Възлагам им големи надежди и се надявам да ги оправдаят.

  •  "Двор от крила и разруха" на Сара Дж. Маас
    Тук има ли смисъл да се обяснявам. Не знам някой, който е чел книгите на Маас и не е искал веднага да се захване с продължението. И макар аз да харесвам повече другата и поредица, нямам търпение да се срещна отново и с героите от тази нейна поредица.

  • книга втора от "Гневът и зората" на Рене Ахдие
    Това е още едно продължение, което искам да притежавам. Първата книга беше толкова красива както като съдържание, така и като външност, затова след като я пуснат по книжарниците непременно ще се сдобия с нея.
    АнотацияРевю на "Гневът и зората"


    А Вие кои книги искате да прочетете през следващите месеци?
    До скоро, 
    Благодаря, че ме четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...