сряда, 31 май 2017 г.

Прочетено за месеца

Здравейте,
Изниза се и този месец, сесията наближава, а аз имам толкова много неща за финализиране свързани с университета, че само като си спомня и ми прималява. Въпреки това обаче, ето ме тук, всячески опитваща се да забрави за малко ежедневните терзания и да се отдаде на любимото си местенце, което ми носи спокойствие.

Днес ще си говорим за прочетените от мен книги през вече изминалия месец. През май прочетох цели шест книги, което не ми се е случвало от доста време и когато отворих goodreads да проверя какво съм прочела от началото на месеца, много се изненадах. Ревюта на книгите ще намерите до заглавията. А ето и кои са книгите:

  • "Жестока любов" на Колийн Хувър - ревю
    Започнах месеца с една много обичана от мен книга. Препрочитам я и емоцията си е все същата. Героите са интересни и добре изградени, несъвършени и точно там им е чарът. Красива и тъжна история, която непременно ще докосва любителите на жанра и не само тях. И най-отличителното за авторката - емоциите, които влага в книгите си.Обожавам творчеството на авторката и горещо препоръчвам всичко нейно.
  • "Да имитираш съвършенство" на Ребека Филипс -ревю
    Беше приятна книга, но не бих казала невероятна. Имах известни проблеми с героите и развитието на историята, но бих казала, че я препоръчвам за леко, ейтака между по-натоварващите четива.
  • "Империя на Бури" на Сара Дж. Маас- ревю
    Брутална! Във всяко едно отношение. Сара Маас надминава себе си с всяка следваща книга и не знам как ще изтрая цяла година, за да разбера как ще завърши тази история. Обожавам стила на авторката, света, който е изградила, героите, които създава... Всичко е толкова добре подбрано. И колкото и да ми говорят, как "Дворовете" са по-добри, аз си държа на "Стъкленият трон". Със сигурност препоръчвам.
  • "Спасяването на Франческа" на Мелина Маркета
    Отново едно приятно четиво, което бих определила като подходящо за лежерен уикенд. Мен обаче не ме докосна по никакъв начин. Не мога да кажа, че има нещо в нея, което не ми харесва, просто ми се видя някак безлична и поне аз не успях да се свържа с героите.
  • "Кралска клетка" на Виктория Айвярд
    Тук съм малко разочарована. Някак очаквах повече като развитие, а през повечето време действието беше много мудно. Имаше доста описания, които по-принцип не са ми проблем, но тук не ми допадна особено. И все пак това не повлия на скоростта, с която "изядох" книгата. Два дни- толкова ми бяха необходими да завърша "Кралска клетка" и беше приятна, но не и невероятна. Все още се колебая дали да и правя ревю, затова тук спирам.
  • " Момчетата Винсънт" на Аби Глайнс
    Понякога посягам към подобни заглавия, търсейки разсейване, но не и особено оригинален сюжет или герои. И ако трябва да съм честна, точно това и получих- приятна леко банална, на моменти дори плоска история, която все пак успява да задържи достатъчно интереса ти, че да стигнеш и до последната глава. Главната героиня откровено ме дразнеше с глупавите си решения, за момчетата се отнася същото. Толкова вглъбени в себе си и желанията си, че не осъзнават какви глупости правят. Цялата история е толкова мелодраматична, че не съм сигурна дали може да бъде повече от това. Мисля обаче, че просто имам проблем със стила и начина, по който авторката избира да развие историята и героите в книгите си, защото и при "Твърде далеч" беше същото.

    Такъв беше моят книжен месец. А какъв беше Вашият?
    До скоро.
    Благодаря, че ме четете.

2 коментара:

  1. И аз успях да прочета Жестока любов и много ми хареса. На Империя на бури се каня от доста време и съм сигурна че ще ми хареса ,но не съм стигнала до нея. А колкото до Момчетата Винсънт - към края на книгата съм, вярно е ,че е доста клиширана ,но е книга ,която да прочетеш за един ден и все пак да ти е приятно след прочита:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че си харесала Жестока любов, а непременно ти препоръчвам по-скоро да се захванеш с книгата на Сара Маас! Напълно си права за Момчетата Винсънт.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...