сряда, 17 май 2017 г.

Поглед в козметичната ми чантичка

Здравейте,
ако сте от по-старите читатели на блога, навярно си спомняте, че от време на време пусках публикация на козметична тематика. И понеже от доста време не съм го правила реших да ви споделя какво се намира в козметичното ми несесерче напоследък или към какво посягам, когато искам да си сложа нещо повече от спирала и фиксатор за вежди😉.


Започваме с основата, която е Maybelline Fit me! Matte+Poreless Fondation в комбинация със така любимия ми течен камуфлаж Liquid Camouflage на Catrice. Що се отнася до фон дьо тена, една ли има някой, който се интересува от козметика и да не е чул за него в последния месец и половина. Рекламата му наистина беше мащабна. Моето мнение за него е, че е не лош продукт, но не е и нещо невероятно. Покритието му е средно, което на мен ми е перфектно, защото не искам да изглежда неестествено. Финишът му при мен си остава матов през цялото време, но имайте предвид, че кожата ми е чувствителна и комбинирана. Единственото, което не ми се нрави е, че се оксидира малко и макар след поставяне върху лицето цветът да ми пасва идеално, на по-късен етап леко потъмнява. Тук се намесва и коректорът, който балансира цветовете на лицето и го кара да изглежда добре. И преди съм споменавала този продукт. Харесвам го, цветът ми пасва, и кара погледа ми да изглежда малко по-свеж.

 

Преминаваме към руж и контура, които са съответно на Catrice и Essence. Ружа е много ненатрапчив и приятен цвят, който да върне руменината на лицето, а цветът е 020 Rose Royce. Ако трябва да съм честна не прибягвам често към руж, но в последно време, ако реша да го направя посягам към този. Контурът от друга страна не пропускам. Най-вероятно тази сянка 05 my favorite tauping от лимитирана колекция на марката вече сте виждали, но истината е, че много я харесвам и продължавам да си я използвам за тази цел.

И преминавам към зоната на очите. Гелът за вежди на Catrice винаги е бил верният ми другар в оформянето на веждите и щом усетя, че свършва се запасявам с нова опаковка. Относно спиралата, в момента използвам новата The Falsies Push Up Angel на Maybelline. Доста съм доволна от нея, но само при условие, че съм нанесла два слоя и старателно съм си играла да разделя миглите. Определено има интересна четчица, която придава хубав ефект на миглите.

И понеже в последно време съм поизоставила сенките за очи, защото ми харесва по-изчистения вид на лицето с подчертани мигли, преминавам направо към червилата. В последно време използвам две в сравнително неутрални цветове. Едното е матово и с розов подтон от матовата серия на Aura,  а другото е от новата серия на Essence, Mark с оранжевеещ подтон. Харесват ми, защото и двете са комфортни на устните, относително трайни и световете определено ми пасват за този период от годината.


Какво се намира във вашата козметична чантичка, напоследък?
Благодаря, че ме четете.
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...