петък, 28 април 2017 г.

Прочетено през месец април

Или иначе казано сборно мнение за поредицата на Джей Лин - Ще те чакам. 

През почти изнизалия се месец април прочетох три книги. На един автор и от една поредица - "Ще те чакам" на Джей Лин. Преди около две години за пръв път прочетох първите две книги от романтичната поредица на Джей Лин и помня, че доста ги бях харесала. През април нещо ме прихвана и започнах отново първата. И като започнах нямаше спиране, та в момента съм на четвъртата въпреки, че на български бяха преведени само първите две. За момента съм завършила три, а четвъртата е в процес на четене.

Трябва да призная, че книгите не са нещо чак толкова невероятно. Просто те забавни, с нотка емоционалност и свежи герои, които в комбинация с приятния стил на авторката успяха да ме пленят и да задържат интереса ми дотолкова, че да искам да проследя живота и на второстепенните герои.  

И трите книги се водят по еднаква сюжетна линия. Плавно въвеждане в историята на героите, които във всеки случай са изключително чаровни, особено мъжките персонажи. До един са с перфектни тела, изсечени челюсти и дълбоки очи, но на мен това не ми пречи. Напротив, аз много харесвам и мъжките и женските персонажи, били те и леко нереални. Чаровни, закачливи, забавни и енергични. В никакъв случай не могат да оставят читателя да скучае четейки историята им. Във всяка книга някой от главните герои си има своя малка тайна, за която никой не подозира, но която е време да излезе наяве. Понякога леко се загатват и криминални елементи (силно казано), което също е доста интересно. Непременно ви препоръчвам да ги погледнете, ако сте фенове на жанра.

Това не са книги само за любов. Това са книги за бягство от миналото и затова, че колкото и да бягаш от него, то винаги те настига и в някой момент трябва да се изправиш пред него. Това са истории на няколко двойки, които преминават през различни препятствия - заедно и поотделно. Истории  за силата на приятелството и опората на близките. Изразяващи страха, надеждата, желанието на героите да се преборят със миналото. 

Е това беше за днес, а аз отново се захващам с Fall with me. 
До следващата сряда.
Благодаря, че ме четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...