петък, 3 март 2017 г.

Monthly Favorites: Fabruary'17

Здравейте,
Днес съм тук, за да споделя отново с Вас месечните си любимци, този път за Февруари. Наситен месец, това е точното oписание за моя, най-кратък, месец от годината. Изобилие от хубави и не чак толкова хубави моменти, от време на време малко стресиращ, но и без това не може... А какъв беше Вашият февруари?


Цитат на месеца
"I want out of the labels. I don't want my whole life crammed into a single word. A story. I want to find something else, unknowable, some place to be that's not on the map. A real adventure. A mystery. A blank. Unknown. Undefined."


Сесията
Започвам с това, че през февруари завърши сесията и смятам, че понеже за пръв път минавам през това си струва да го отбележа като нещо значимо. Нещо, което ще запомня. Като цяло мина доста добре. Ако трябва да съм честна, очаквах, че като за първи път ще се паникьосам повече, все пак съм си аз, но не стана така и всичко си мина възможно най-добре.

"Всички нюанси лилаво"
През февруари за пръв път издателство се свърза с мен с предложение за сътрудничество. И искам да поясня само, че винаги съм напълно честна спрямо мнението ми за книгите, и така и ще си остане. Но всъщност го отбелязвам тук, защото "Всички нюанси лилаво" ще си остане един прекрасен спомен. Начин да си спомня, че съм била оценена и нещо, което винаги щом погледна ще ме радва изключително много.

Една бърза разходка във Велико Търново
Понякога забравям колко красота има в този град. Но една бърза разходка в мрачен ден, малко ръмеж, разминаващи се хора, усмивки и атмосфера връщаща те няколко века назад, ми припомниха, че градът всъщност си има и хубавите страни. Никога не съм се притеснявала от това, че ще се понамокря малко, и въпреки, че по някое време започна да вали, това само допринесе за хубавия ми ден.

Последните дни от месеца 
се отдадох на дълги разходки, защото няма как да гледам хубавото време само от прозореца. 21-ви беше ден за сладолед споделен с приятна компания, в уютно малко заведение. След това премина в малка разходка из паркове и познати улици, допълнени със сладки приказки и смях. 22-ри беше ден за лов на мартеници. С една приятелка излязохме на разходка, която пък се превърна в издирване на мартенички, които да ни харесат. 23-ти ще запомня с много смях, обяд в приятна компания, и опознавателна обиколка из София на места, които не съм посещавала. През този ден беше и най-веселото ми пътуване в автобус. Три страхотни, слънчеви и весели дни, от които мисля, че имах нужда, защото знаете, редом с хубавото, върви и не чак толкова хубавото.

Национално историческият музей
Последния уикенд от месеца пък, напук на мрачното време с едната от съквартирантките ми излязохме към обяд, с цел да посетим НИМ. Не само времето обаче ни имаше зъб, но и градския транспорт. За пръв път не бях аз тази, която се напряга, заради злополучията с него. Но това е друга тема. Заслужаваше си обаче, защото ми хареса. Хареса ми надвесилата се Витоша над, вдъхващата респект, сграда на музея, хареса ми атмосферата, която се е оформила на това място, хареса ми и енергията, която ако вникнеш малко по-надълбоко, излъчват експонатите. И този ден се прибрах малко премръзнала, но изключително доволна. А на следващия ден заедно с няколко приятелки посетихме Природонаучния музей, и също беше много приятно.

Песен на месеца




Благодаря Ви, че ме четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...