петък, 10 март 2017 г.

It's Friday...

Здравейте,
От доста време не съм писала за тази рубрика, а и има няколко неща, за които искам да ви поговоря и си казах - този петък ще е!
Усещате ли вече приближаващата пролет? Аз нямам търпение за нея. И макар в момента, когато погледна през прозореца да виждам прехвърчащ сняг, спомена за отминалите няколко прекрасни слънчеви дни, успява да задържи пролетния ми дух.
Още от началото на месеца всичко беше беше приказно, наситено с малко по-различна енергия, цветно. Изобилието от мартенички и усмивки, накъдето и да се обърнеш, слънчевия Трети март и най-женския празник. Макар и на осми, времето вече да беше започнало да се разваля, усещането беше страхотно. София беше изпълнена с мирис на цветя, лалета на всеки ъгъл, мъже и жени разхождащи се с букети.
През този ден до обяд успях да се видя с една приятелка и да се разходим, тъй като тя имаше няколко задачи за вършене, после  се запътих към лекции, а вечерта прекарах с още няколко приятелки на по чаша вино и десерт. 
Но сега нека преминем към... 

 
През миналия уикенд си направих маратон на филмите по поредицата "Скъпоценни камъни". В неделя случайно видях, че рубиненочервено е вървял по Nova и само си представете изненадата ми когато открих, че освен него са били излъчени и останалите два филма, които не съм гледала. И познайте как прекарах неделя вечер?! Чела съм поредицата преди няколко години и до момента продължавам да я харесвам, макар да си имам своите забележки. Сега, когато изгледах филмите обаче мисля, че те повече ми допадат. Харесвам актьорите и играта им, връзват ми се с персонажите, които съм изградила в съзнанието си и самото пресъздаване на историята наистина ми допада. Ако не сте чели книгите силно ви ги препоръчвам, а ако не сте гледали филмите също. Доста са забавни, разпускащи, има любовна история, малко драма - перфектен тийн филм бих казала.

А сега и към една книга, която също прочетох през уикенда - Преди Ашлин на Аурора Роуз Рейнолдс. Исках да ви разкажа малко за нея, но пък не смятам да и отделям цяло ревю затова си казах, че тук е перфектното място да я спомена.  "Преди Ашлин" е една от онези сладки, дори леко захаросани книги, които се четат за един ден и които са толкова нереални, че все едно са от друга вселена. Книгата има своя чар, но определено не е нещо особено. Харесаха ми най-вече закачките между главните герои и голямото семейство на Ашлин. Определено ще ви кара да се усмихвате. Разказ за една малко луда блондинка и много секси арогантен зъболекър, Вегас и това, което остава след една пиянска нощ.

Как мина Вашата седмица? А, чакате ли и Вие като мен, пролетта с нетърпение?

Няма коментари:

Публикуване на коментар