петък, 3 февруари 2017 г.

Monthly Favorites: January'17

Здравейте,
за днес съм подготвила нещо като завръщане на една стара рубрика. Още със зараждането на блога бях решена, че ще вписвам месечни любимци, няколко месеца се справях добре, може би дори почти година, но в един момент просто спрях.

Реших обаче, чe искам тази рубрика отново да се завърне в блога ми, макар и претърпяла известни промени. Тук искам да говоря по-скоро за преживявания отколкото за предмети, за емоции, за приятни моменти. Разбира се, тук-там ще се среща и нещо материално, но искам да се фокусирам върху емоциите, върху това, което се е случило през изминалия месец, да го запомня и след това да си го припомням. Това ми решение е повлияно и от едно от новогодишните ми желания, а именно фокус върху позитивното. Пък и смятам, че е нещо като приканване към самите вас и вие да се обърнете към изминалия месец и да си припомните хубавите неща.



Цитат на месеца:
"My life - my personality, my habits, even my speech- is a combination of the books I choose to read, the people I choose to listen to, and the thoughts I choose to tolerate in my mind.."
- Andi Anderson 

Невероятните залези, 
които изпращаха деня ми, когато пътувах от едното към другото вкъщи. Жалко само, че са запечатани само в съзнанието ми и не мога да споделя невероятната красота с вас.

"Паднали ангели" или първото ми кино от много време насам,
защото толкова не се бях смяла от доста време. През цялото време една приятелка до мен само сумтеше и пускаше саркастични коментари, които приповдигнаха настроението ми и дълго след като беше свършил филма, тя продължаваше да се възмущава колко зле е бил. А моето мнение за него може да откриете тук.

Последният уикенд, който си бях в София 
През него една от най-близките ми приятелки дойде в София и прекарахме едни чудесни два дни. Заедно с двете ми най-близки момичета се забавлязахме доста, пийнахме италианско лате с амарето, което се оказа, че не ми е по вкуса, хапнахме прекрасна паста, разходихме се из студена и мрачна София, аз лично се любувах на красивите сгради, покрай които минавахме за пръв път.  Едната вечер пък се сгушихме на топло вкъщи с чипс, мартини и един заек.

Първият ми изпит,
който всъщност беше на следващия ден след приятната вечер спомената по-горе. Знам, че е странно да го слагам тук, но си беше емоция. (Между-другото, този месец минаха три от изпитите ми, пожелайте ми успех и с останалите толкова през февруари...)

Песен на месеца: Zayn ft. Tailor Swift - I don't wanna live forever... А останалите, които белязаха месеца ми може да погледнете тук. Castle on the hill, пък смятам няма да ми е сред любимите само през този месец, защото винаги ме сеща за приятелите ми, за града ми, за смях и летни спомени...

Ами, това беше като за начало на тази рубрика. Надявам се да ви допада и ще си говорим отново за любими неща другия месец. Не забравяйте да споделите вашите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...