сряда, 25 януари 2017 г.

Таг:The Secret Life Of A Book Blogger

Окей, тази седмица в блога ще има таг. Не знаех дали изобщо ще мога да се разпиша тук, но после видях този таг и ми се стори много интересен, някак си мой.
А сега нека да преминем към същността на поста.




1. От колко време си блогър?
Ако погледнете архива на блога ще видите, че първата ми публикация е от края на 2014-та година. Истината обаче е, че блога съществуваше от поне половин година преди това, като първо беше частен и всички публикации от онова време вече не съществуват.

2. Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове?
 Доста странен въпрос. Едва ли някой започва блог с идеята, че точно след три години, например, ще спре да го вписва. По принцип нямам намерение да спирам. Друг е въпроса, че много неща се случват и може да се появи нещо, което да ме накара да спра да пиша. 

3. Какво е най-доброто нещо от това да пишеш в блога?
Самото писане! Удовлетворението, което оставя то след себе си и това, че малко или много се чувстваш част от една прекрасна общност от млади, четящи, просто заинтересовани от нещо, хора. Подготвянето на публикацията, публикуването, някой коментар. Всяко едно от тези неща ме кара да се чувствам добре. Най-доброто нещо е самият блог. Това едно от най-добрите решения, които съм взимала.

4. А кое е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш?
Несигурността, която изпитвам всеки път щом натисна бутона публикувай.  Страха от неодобрение.

5. Колко дълго ти отнема да намериш снимки, които да използваш?
Мисля, че малко или много вече съм си изградила стил на публикациите: за ревютата използвам снимки на кориците на книгите, взети от интернет, а всички останали снимки се старая да правя сама. Само при извънреден случай, в който нямам време, прибягвам до интернет, но това се случва рядко.. Така, че не. Не ми отнема много време да намеря снимки. Отнема ми много време да ги направя и обработя, до колкото мога, разбира се. 

6. Кой е твоят book crush?
Холдър от "Без Хоуп", Ейдриан от "Кръвни връзки", Каол от "Стъкленият трон", може би Рисанд от "Двор от рози и бодли", Травис Мадокс от "Красиво бедствие", Джош от "Рисунка за Айла". Като цяло все "лоши" момчета. Знам, знам, много съм оригинална, но какво да направя :дд

7. Кой автор би желал/ла да бъде в блога ти? (Като интервю, например.)
О, ами честно казано, не претендирам някой автор да посети или да бъде част от блога ми чрез интервю.

8. Какво носиш, докато си пишеш поста?
  Ами тениска и дънки, защото го пиша, докато съм си в София, ако съм си в другото вкъщи, обикновено бихте ме заварили по пижама в леглото.

9. Колко време ти отнема, за да се приготвиш?
 Да се подготвя?! Ако става въпрос за писане на ревю... няколко дни. Всъщност много зависи от темата на поста. Ако е свързан с музика час-два, за останалите поне няколко часа. 

10. Какво мислиш за book blogger-скта общност?
Както вече казах, смятам, че е страхотно да имаме подобна общност. Аз лично не съм особено активна в групата и чатовете, но това не значи, че не оценявам възможността, която имам да бъда част от нещо подобно. Винаги, когато мога обаче подкрепям младите хора интересуващи се от книги и други занимания, които ги карат да развиват въображението си и намират вдъхновение. Страшно много се радвам, че с всеки изминал ден се това малко, до преди две години, общество увеличава членовете си.

11. Какво мислиш, че човек трябва да направи, за да има успешен блог?
 ВДЪХНОВЕНИЕ. Това е най-важното. Да има желанието да поддържа блог и това, което прави да му доставя удоволствие. Поне за мен е важно и блогърът да си изготви график, за да може читателите му да знаят по кое време да очакват публикация. Да избира теми, които наистина го вълнуват и да са му приятни за писане, а не с цел да търси популярност. Да има снимки с (поне) прилично качество, също.

Това беше за днес от мен, а в петък очаквайте кратък ъпдейт. 
До скоро! 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...