понеделник, 30 януари 2017 г.

My Currently reading shelf

Здравейте,  

Смятах да пусна тази публикация в сряда, както си му е редът, но последните дни нещо все ме гложди и искам да я публикувам по-скоро, затова и се предавам. Следващата очаквайте в петък, както до сега...
 
Ако погледнете към рафтчето ми с книжки, които съм започнала,  в момента ще видите една стабилна купчинка, която заплашва скоро да падне. Днес съм тук, за да ви споделя кои са книгите в тази купчинка и да ви разкажа малко за тях. Току-виж пък съм се стимулирала да ги завърша. Пожелайте ми успех и края на февруари в блога отново да се появи "прочетено за изминалия месец" или пък два...

Книгите, които чакат да бъдат завършени към този момент са шест. Да, цели шест. Повечето съм изоставила някъде след средата, като само една прави изключение. Ще започна в хронологичен ред, с тази, която стои най-дълго време на пауза.


Това е "Крадецът на книги" на Зюсак, като не мога да ви кажа точно от кога чака да бъде завършена. Причината е не, че не ми харесва, а че я чета страшно бавно и в един момент просто спрях. Едва ли има някой, който не е чувал за нея и съм сигурна, че знаете какво се крие между страниците ѝ, тежката история и мрачната атмосфера, та предполагам, че просто трябва да се настроя отново на тази вълна. 

Следващата книга е сборникът под ръководството на Стефани Пъркинс, "Летни дни и летни нощи". Тук откровено казано, просто не ми харесва. Няколко пъти се насилих да прочета няколко разказа, но определено не е моето нещо. Смятам, че очакванията около нея баяха страшно завишени и това по някакъв начин повлия и на мен. Не знам кога и дали ще я завърша, но ако го направя ще е само на инат, защото не обичам да оставям незавършени книги.

"Ще бъда до теб" на Холи Голдбърг Слоун пък се оказа нещо тотално различно от това, което очаквах. При нея положението е, че просто не може да ми задържи вниманието дотолкова, че да искам да я прочета на всяка цена. Върви ми малко бавно, но върви. Определено отново не я чувствам като моя книга и няма да се нареди в списъка ми с любими. 

При "По залез" на Бракен, положението е друго. Тук искам да я завърша, но сама се спирам. Минала съм средата, но нарочно си дадох почивка с нея, защото не искам да се разсейвам по време на сесията, а и искам да и отдам заслуженото внимание. За момента обаче ще кажа, че като че ли не оправдава очакванията ми. 

От "Жажда за скорост" на Саманта Тоул ми остават около сто странички, но положението е долу-горе същото като с "По залез". Определено не е някакъв шедьовър, но е добро разсейващо и релаксиращо четиво. Не е от книгите, които на всяка цена да прочетете, но ако си търсите книга в contemporary жанра, може да хвърлите едно око на резюмето.

И последната книга, която започнах е "След" на Анна Тод. Да, повече от две години след като беше издадена и в България, аз най-накрая се предадох пред един Fan-made трейлър. Започвайки я знаех, че не нещо особено и наистина се оказа така. Too much drama, само това ще кажа. Главните герои в един момент искат да се избият, в другия твърдят, че са лудо влюбени един в друг, тежко минало, кофти обкръжение и предателство. Не казвам, че е трагична, просто не е това, което на мен би ме заинтригувало до голяма степен. Отново леко и разсейващо за мен четиво. 

Това са всички книги! А какво четете Вие в момента?

Няма коментари:

Публикуване на коментар