петък, 27 януари 2017 г.

It's Friday...

we<3it
Днес реших да направя кратък ъпдейт около себе си. В момента съм в сесия и нямам възможност за нещо посериозно около блога, но аз лично харесвам да чета подобни публикации, затова и обичам да ги правя. Надявам се да ви е приятно.
Току-що се прибирам вкъщи и понеже съм обещала, си казвам, че е време да седна и да довърша поста, ако искам да види бял свят днес. Днес беше и вторият ми изпит от общо шест и вече ми се иска да е средата на февруари и да се приключва. След него с една колежка и приятелка се събрахме, за да се отдадем на кратко спокойствие, преди да запретнем ръкави за следващия. Пих кокосово лате, хапнах бургер (нещо ново), посмях се и сега вече искам само да се докопам до леглото и да се загърна в топлата му прегръдка.
Знаете, че обикновено избягвам да пускам в блога тагове и го правя само, когато някой наистина ми се стори интересен. Така се случи и с последния, който видяхте в сряда. Харесах го, защото ми да възможността да споделя вижданията си относно блог обществото, което не съм правила до сега тук. Другата причина е и това, че както казах вече горе, в момента съм в сесия и колкото и да ми се пише ревю и да ме сърбят ръчичките, нямам възможност да го направя. Но в средата на февруари, непременно. Започнала съм няколко книги, но ги поизоставих заради друга литература, която трябва да чета в момента.
we<3it
Тази и следващите седмици се очертават доста натоварени, но някак не мога да се изолирам от моето си местенце. То е моето happy place, моето място за успокоение и позитивни емоции. Така де, все неща, от които се нуждая в последно време и не мога да се отдръпна в продължение на цял месец от тук. Вярно, че месец преди Нова година бях на друго мнение, но след един пост, в който си изясних какво искам по отношение на блога и целия декември, през който активно пишех, ми върнаха желанието и вдъхновението да поддържам блога.
От известно време насам, много неща при мен се промениха и продължават да се променят. Минах през какви ли не състояния, от позитивни през негативни, до пълно равнодушие, но с началото на годината си казах, че ще гледам от положителната страна, така че за момента всичко е окей. А и да не е, старая се да намеря плюса. Да не се впрягам прекалено. Да не влагам смисъл във всеки малък детайл, жест, дума (както правя обикновено)... И да се радвам на нещата, които ме заобикалят. Да бъда благодарна за тях! Пожелавам ви хубав уикенд и ви поздравявам с тази песен!



Няма коментари:

Публикуване на коментар