сряда, 11 януари 2017 г.

Книги, които очаквам през тази година

Здравейте,
ето ме с още един предварително написан пост, с който целя да ви представя част от книгите, които смятам да прочета през 2017-та. Не съм се интересувала много от това какво ще издават издателствата, просто когато ми е попадало нещо, което смятам, че би ми било интересно съм си отбелязвала. Това са няколко от книгите, с които искам да се сдобия и прочета през годината. 


  • Ще започна с "Carve the mark", която е вторият роман на Вероника Рот. Очаква се от 17 януари да бъде по книжарниците. Да си призная имам много бегла представа за какво иде реч в книгата, но когато видях, че е на Рот, веднага я свързах с "Дивергенти". Искам я по чисто сантиментални причини, защото авторката е една от любимите ми. Надявам се и тази книга, която май е част от дуология?, да ми допадне.
  • Знам, че "Веровещица" на Сюзан Денърд излезе миналата година, но нямах възможността да я прочета тогава. Знаете, че последните ми месеци не бяха особено продуктивни в читателски план и затова бях решила, че няма да ми допадне. После прочетох няколко ревюта обаче и сега много искам да я прочета.
  • "Ugly love" на една от най-любимите ми авторки, Колийн Хувър, скоро също ще бъде издадена на български. Вече съм я чела, но понеже много искам да притежавам издание от нея и да я препрочета. Много харесвам книгата, както и всичко досега четено на авторката и нямам търпение.
  • За" Paper princess"  на Ерин Уат, четох няколко кратки мнения и случайно видях, че е в издателския план на някое от издателствата за годината (забравих кое беше). Да си призная основно съм привлечена от прекрасните корици. 
  • "Empire of Storms " на Сара Маас е едно продължение на поредица, което чакам от доста време. Обожавам Стъкленият трон и искам да видя как ще се развият събитията около Елин, Роуан, Дориан и Каол.
  • Още едно продължение, за което нямам търпение е "A Court of Wings and Ruin" отново на Сара Маас. След страхотната втора книга имам високи очаквания за третата и нямам търпение.  
  • "Lord of Shadows" на Касандра Клеър е втората от поредицата "Тъмни съзаклятия". Първата освен, че ми хареса доста има и сантиментална стойност за мен. Отново нямам търпение и тук да разбера как ще се развият нещата за Джулс и Ема, както и отново да се потопя в света на сенките. 
  • За "Nevernight" на Джей Кристоф, също имам много малко информация, но знам, че още откакто я видях ми се ще да я притежавам. 
  • Мисля, че точно около паниара на книгата излезе " Спасяването на Франческа" на Мелина Маркета и докато обикалях из НДК от издателството бяха подготвили картички с цитати от книгата, които раздаваха. Обикновено не бих се загледала, но цитатът, който имам аз, доста ми хареса и после я потърсих. Звучи ми интересно така, че ако имам възможност ще я прочета.

Няма коментари:

Публикуване на коментар