сряда, 7 декември 2016 г.

Blogmas Day 7: Коледни песни

Здравейте,
Как минава седмицата при вас? Моят понеделник беше странно приятен, натоварен и към края си вече изнервящ ден. Прекарах над дванадесет часа навън и се прибрах в малко гадно настроение. Понеделник е единствения ден, който ми е наистина натоварен в университета и то, защото съм там от осем сутринта, а лекциите ми приключват към осем вечерта. И точно тогава, аз реших, че няма да се прибирам в почивката, като в края на деня вече бях доста уморена. В комбинация с претъпканите автобуси, в следствие от аварията в метрото и, че времето за пътуване се удължи двойно повече, настроението ми тотално се скапа.
И разбира се, както ми е тръгнало от понеделник, така мина и вторник. Закъснях за лекции. След това се оказа, че този ден нямам други лекции и отидох точно за половин час. Имах работа в библиотеката, но се оказа, че тази седмица изобщо не е възможно да я свърша, но пък успях да посетя Хендмейд феста в НДК през последния му ден.
За малко да ми се наложи да довършвам днешния пост от телефона. За известно време си мислех, че ще трябва да нося лаптопа на поправка. За момента обаче се разминах с това и ето ме отново пред клавиатурата няколко часа по-късно. А през това време успях да посетя отново (за трети път), Немския коледен базар и да се разходя в централната част. Вчерашния пост на Памела ме накара да поискам да се разходя из Коледна София и да се порадвам на светлинките, та при първия удобен случай се възползвах. Страшно ми хареса и малко ми оправи настроението след всичко случило се последните два дни.
И така след дейли отклонението е време за днешната тема, която е любимите ми коледни песни.



   
   


Каква седмица само, а е едва началото. Усмихнати дни и до скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...