вторник, 6 декември 2016 г.

Blogmas Day 6: Winter Tag

Здравейте,
Исках в тазггодишния Blogmas да присъства таг и затова в последно време търся подходящ, но някак не мога да намеря правилния. Реших да съчетая въпроси от различни тагове, и така се получи Winter tag, като каня Ева, Кая и Памела да отговорят на въпросите...  
  1.   Харесваш ли студа?
    По-скоро съм свикнала с него. Приемам го като задължителен период от годината и не драматизирам, когато започва да застудява. А и го свързвам с празниците,така че..
  2. Имаш ли любима коледна миризма?
    Мириса на канела, винаги ми напомня на Коледа, както и портокаловите корички.
  3. Любима дреха/аксесоар, който обичаш да носиш през зимата?
    Палтото ми, естествено. Също така, много обичам огромните топли шалове.
  4. Книга, която смяташ за подходяща за зимните вечери?
    Като изключим Хари Потър, мисля, че подходяща книга е "Обещание" на Карина Хали. Или поне на мен така ми се струва, защото я прочетох в началото на януари тази година. Романтична, сладникава и  ненатоварваща. Ревю тук. Друга е Girl Online на Зоуи Съг, която пък прочетох миналата година, някъде по това време. Също свързвам със зимата, а и е много сладка и разтоварваща. Ревю тук.
  5. Кои са първите три думи, които ти идват наум, когато чуеш "зима"?
    Мандарини. Румени бузки. Тъмно червило. Пет са, но нищо...
  6. Нещо, което обичаш да правиш през зимата?
    Зимни разходки, домашни събирания със стари приятели. Чаша чай в леглото, докато тече някой коледен филм.
  7. Какво предпочиташ: шал или шапка?
    Не нося шапки, до преди година-две и за шал не можеше да става дума. Сега нещата с шала стоят по друг начин, но шапки продължавам да отбягвам, както и ръкавици. 
  8. Купуваш подаръци в последния момент или си изготвил/а списък още в началото на ноември?
    Всяка година си повтарям "Тази ще започна от рано". Изготвям си списък и все става така, че се отлага за едва ли не в последния момент.
  9. Ако можеше да поискаш нещо от Дядо Коледа, знаейки, че със сигурност ще го получиш, какво щеше да е то?
    Възможност за пътувания. Това е нещо, което последните месеци е трудно да правя, а вие, които четете блога ми знаете, колко е важно за мен. Така, че това искам - да мога да пътувам.
  10. Имаш ли планове за тази зима или неща, които искаш да направиш?
    Честно, нямам... Тази година всичко ми е някак откачено, объркано.. Ту съм си вкъщи, ту в София. Имам някакви планове, но все още не са се утвърдили като такива, защото има много фактори. По-нататък ще разберем...
Това беше от мен за днес, 
до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар