неделя, 4 декември 2016 г.

Blogmas Day 4: Хапване и Teen wolf

Здравейте, 
Украсихте ли вече за празниците? Вкъщи още не сме го направили, а аз като цяло мисля да пропусна тази дейност, като оставя това на майка ми и сестра ми. Ще си остана само с лампичките...
Съботния ден прекарах основно вкъщи, около обяд излязох за няколко часа да се видя с приятелки и след кафето и кратка разходка се прибрах вкъщи. Изгледах третия епизод на Teen wolf, като това е единственият сериал, който следя вмомента. Определено съм заинтересована по какъв начин ще се развие сезона. Няма да излъжа обаче, ако кажа, че го доглеждам само, защото вече съм се привързала към героите и искам историята им да приключи по някакъв начин. Както и ако кажа, че ми липсват онези тинейджърски истории, които виждахме в началото. Сега всичко е насочено по-скоро към хорър жанра и е прекалено сериозно и мрачно. Но...
Нека преминем към темата на днешния пост, която е любима храна и напитки през коледния сезон. 
Първо да спомена, че до преди два месеца бях много злояда и трудно решавах какво ми се яде, защото повечето неща не ми харесваха. Откакто се преместих обаче, започнах да изпробвам доста храни и комбинации, и проядох храни, които съм си мислела, че никога няма да опитам. И всъщност повечето неща ми допадат.
Относно любими храни, малко е трудно да се концентрирам в периода около Коледа, но да речем щрудел. В ограничени количества обаче, защото сладкото все още не се е превърнало в любимо. Мандарини, портокали и ябълки, също обичам много.
За напитки - билков чай и кафе с някакви добавки (канела например). Но чаят е нещото, което свързвам, най-вече със зимата, и по-специално билковия. 
А какво обичате да похапвате Вие през зимата?

До скоро!

1 коментар:

  1. Декември е за мандарини-и-и-и! :D И всякакво сладко с извънредно много канела. :D

    ОтговорИзтриване