събота, 3 декември 2016 г.

Blogmas Day 3: Daily

Здравейте,
Окей, въпреки, че имам доста работа с университета, и знам, че трябва да я направя, прекарах вчерашния ден в излежаване и гледане на клипове в youtube, както и в четене на пропуснати постове от блогъри, които следя. А да и в слушане на музика. И както спокойно си ровех в youtube, телефона ми звъни. Станало е пет и една приятелка ме пита ще ходя ли на театър ( за който съм забравила) заедно с още няколко човека. След малко чудене си казах, защо пък не, какво друго имаш за правене тази вечер (университет, например, но кого залъгвам, днес нищо нямаше да бутна). Та, ходих на театър, отново. Два пъти за една седмица. Беше доста забавна пиеса. Почти закъсняхме, защото трябваше да идем до съседното градче, което, всъщност на мен някак ми беше убягнало. 

Читателският ми застой продължава. Макар, че завърших "Щъркелите и планината" и в момента съм се захванала с "Ще бъда до теб" и "Преспанските камбани", четенето върви доста бавно. За да съм честна, но момента не съм впечатлена особено от първата, а някак си мислех, че ще ми допадне. При Талев съм още в началото, но ми изглежда обещаващо. Чели ли сте някоя от двете? Какво е мнението ви?

И сега, понеже по-горе подхванах темата с музиката, ще ви споделя песните, неКоледни, които слушам напоследък. Някоя от тях допада ли и на вас?






Това беше за днес, както казах вчера беше ден за мързелуване и нямаше какво толкова да ви разкажа,
до скоро! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар