събота, 24 декември 2016 г.

Blogmas Day 24: Бъдни вечер

Здравейте,
Вкъщи приготовленията за довечера кипят още от седем сутринта. Не беше рязане, варене, приготвяне на сарми и такива подобни. Към десет и половина сложихме тази дейност на пауза и отскочихме до съседния град за няколко допълнителни неща в последния момент и разходка из студените улици. Когато се върнахме цялата процедура се възобнови. Аз обаче се оттеглих, за да си пусна едно коледно филмче, което дават по нова- Снежна приказка. И така, в момента филма си тече, а аз пиша тук. Минавам и през пропуснати постове.
Да си призная, гложди ме нещо. От известно време все си мисля, как блогмас приближава своя край, както и декември месец, което значи, че и свободното ми време драстично ще намалее. Това, което ме притеснява е дали, няма заради това блогът ми отново да остане на заден план, писането тук да ми идва нанагорно и по-скоро като задължение. Страхувам се, защото този месец на завръщане е повече от прекрасен и ми се иска да продължава все така. Истината е, че нямам никаква представа как ще се развият събитията след Нова година, до тогава обаче има още шест дни, от които ще се възползвам до краен предел...

 

И всъщност зарязах малко филма, за да се заема с питката. Връщам се половин час по-късно, за да ви пожелая приятна вечер със семействата ви, весело посрещане на Коледа и щастливи мигове. Аз от друга страна се оттеглям за днес, за да бъда със своето!
До утре!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...