петък, 23 декември 2016 г.

Blogmas Day 23: Украса за елхата

Здравейте,
Днес отново се забавих. Но все пак съм тук. 
И така, ваканцията/ отпуската официално започна. Днес всеки, който видех беше в страхотно настроение, слънцето грееше щастливо от небосклона, гълъбите прехвърчаха весело, снега бавно се топеше. Просто всичко е някак празнично. Сутринта излязох с няколко приятелки, минахме през училище и останах изненадана колко топло ни приеха всички. Колко сме им липсвали, как вървял живота, усмивки, прегръдки и всякакви подобни. А до преди половин година само се оплакваха колко ужасен клас сме. Така де, те много се радваха, ние много се радвахме... Оплакваха от по-малките класове и как всъщност не сме били чак толкова лоши и им липсваме, а и ние само им се смеем и ни се иска отново да минаваме по тези коридори и да се стряскаме от ужасния звънец. Какво да се прави, този период свърши и можем само да си разменяме топли усмивки. След това се набутахме в едно кафене и откарахме там почти три часа, защото аз трябваше да свърша малко работа за университета, за която ми трябваше тяхната помощ. В последствие дойдоха още приятелки и се събрахме да си поприказваме и посмеем. 
Към три и половина се прибрах и веднага се захванах с дооформянето на задачата, която бях започнала по-рано днес, защото исках да я приключа и така вече съм готова и спокойна да се отдам на приятна вечер. 
И като казах вечер... Снощи получих малко закъснял подарък за рождения си ден. Изобщо не го очаквах и е страшно мило. Бях излязла да града и не спирах да се усмихвам, защото всички се връщат за празниците. Групичките се събират, старите приятели се виждат, организират се събирания. Като цяло всичко това много ме зарежда. 
Но да преминем към темата на днешния пост, а тя е коледни орнаменти: елхата, любима играчка за елха. Вече съм споменавала, но тази година не участвах в украсяването на елхата и не съм особено развълнувана от детайлите свързани с нея. По някаква причина обаче съм тотално влюбена в тази играчка. Толкова е красива и цветовете са доста ярки и открояващи. 
Май ще е това за днес. 
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...