сряда, 21 декември 2016 г.

Blogmas Day 21: Morning with me or sometnig like that...

Здравейте,
по неизвестна за мен причини, откакто съм си вкъщи не мога да се организирам така, че да пусна пост в определеното си от мен време - сутрин. Ето, че и днес се случи така, че се отклоних. За днес съм под- готвила нещо като "една сутрин с мен" или подобно.. не съм сигурна как да го нарека.Така де, ще ви разкажа как прекарах сутринта си.

Станах малко след осем, направих си кафе и се върнах в топлината на завивките, за да разгледам со- циалните мрежи (основно инстаграм). Това основно минаване през мрежата е веднъж на ден, или сутрин или вечер. През другото време рядко го правя. Като цяло не обичам да съм прекалено свързана с телефона си. Обикновено след това закусвам и отивам да си взема душ. После почетох малко, смених си маникюра (ако меже да се нарече такъв) и постоях малко в youtube. След това бях "зарадвана"с новината, че до пети януари трябва да предам още един материал, с който стават три. Просто прекрасно, като се сетя и настроението ми моментално се изпарява. Както и да е...


Реших, че е време да опаковам и останалата част от коледните подаръци и по този начин прекарах следващия половин час. Много обичам да го правя, но не винаги се получават добре изглеждащи. Като днес. Ужасно е, когато съдържанието е с неправилна форма, а няма в какво да го прибереш, за да придобие правилна. Ужасно! 
Направих обяд и след това се занимавах да правя снимки за бъдещи публикации в блога, но изобщо не съм доволна от резултата. Нещо се случва с камерата ми и не фокусира. И така до преди около час, когато светлината започна да намалява, а аз отново заседнах пред лаптопа, гледайки клипчета в youtube и упорито игнорирайки това, че имам да пиша за университета. 
Сега мисля да продължа тази дейност на нищоправене и да си пусна епизода на teen wolf от миналата седмица, защото още не съм го гледала. 
До скоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...