петък, 2 декември 2016 г.

Blogmas Day 2: Зимни занимания

Здравейте,
Как сте днес?🎄🎅 Вчера сутринта си хванах автобуса от централна гара и казах чао на София за няколко дни. И пътувайки, наблюдавайки сменящите се гледки на заснежените покриви на сградите, солидно облечените хора и Витоша за фон, се появи коледното ми настроение. Дори ми се прислушаха коледни песни. 
За коледни, и не само, песни, както и филми обаче, в някой от следващите постове. А днес ще ви занимавам с дейности, с които може да разпуснете в града, а не в уюта на дома.

На първо място разбира се е разходката. Макар и да е снежно наоколо, дори може би заледено, непременно ви приканвам да се разходите из парковете на вашия град. Сигурна съм, че вече са украсени и вечер са като коледна приказка, която не е за изпускане. Ако все пак не ви се ще да мръзнете, спокойно може да се разходите и през деня. Магията, която създава снегът е не по-малко радваща окото и душата.

Следващото ми предложение е да посетите театрално представление или концерт. Периода около Коледа изобилства от подобни събития. Лично аз, през ноември, имах възможността да посетя две представления: "В полите на Витоша" и "Железният светилник". Като втората беше съвсем скоро, тази седмица, и "още ме държи", така да се каже. В началото на годината прочетох книгата и сега постановката ми въздейства доста, което да си призная не очаквах. До такава степен, че ми се иска да започна "Преспанските камбани" (добре де, започнах я, но съм едва на трета глава, та не се знае до кога ще трае интереса ми). Като цяло актьорската игра и в двете постановки беше на ниво, според мен.  Както и да е, доколкото знам присъстват в програмата на ТБА за декември, заедно с още интересни представления. Така, че на който се интересува от театър и не ги е гледал, много силно препоръчвам и двете. Определено ми харесаха.

Нещо, което много искам да направя и планирам да стане в скоро време е да отида на ледена пързалка. Не съм ходила до сега и с една приятелка сме се навили да отидем и да се посмеем. Мисля, че ще е доста забавно, а и е нещо ново. Причината да не сме го направили още е липсата на свободно време, но както казах, при първа възможност това ще бъде изпробвано.

Ако сте от хората, които обичат да обогатяват общата си култура, защо пък не посетите някой музей в тези студени зимни дни. При свободно време и приятна компания, със сигурност ще си прекарате добре. 

Това бяха моите предложения, а вие какво обичате да правите през студените месеци?
До утре...

1 коментар:

  1. Обожавам да чета дейли постовете ти и като цяло всичко, което пишеш! След няколко дни и аз ще ходя на "Железният светилник" - имам много високи очаквания, вълнувам се. Общо взето, интересите ни откъм занимания за студените месеци съвпадат, като за себе си мога да добавя, че си умирам просто да стоя вкъщи, до печката, и да се занимавам с изработване на нещо или просто да гледам сериал. Друг е въпросът ще се случили това тази година :D
    Поздрави от мен и много вдъхновение през предстоящия месец! :)

    ОтговорИзтриване