събота, 17 декември 2016 г.

Blogmas Day 17: Daily lll

Здравейте,
Последната седмица, коледният ми дух се изгуби някъде между университета и ежедневните ми задължения. Липсата на бялата магия, снегът, също не помагаше. Вчера сутринта обаче, дръпвайки завесите и виждайки ситните снежинки, докосващи асфалта, в главата ми отново зазвучаха коледни песни. Без снежинките, София изглежда малко мрачна и гола, но ето, че вече отново е красива. А аз съм повече от готова отново да се разходя по улиците и.

Вчера беше хубав ден! Сутринта си посъбрах багажа, закусих и се отправих към гарата, за да се видя с една приятелка, която дойде за уикенда. И познайте какво? Прекарахме целия ден в разходки из София и наваксване с приказки, защото не сме имали време да се видим отдавна. Минахме през НДК, за да посетим панаира, тъй като тя непременно искаше да отиде там. Обикаляхме около щандовете и всичко отново беше много приветливо и предизвикващо усмивки. На излизане се отбихме да пийнем карамелено лате с пуканки в Costa. После се разходихме по Витошка и там вече студа започна да ни оказва влияние. Не се отказахме обаче и посетихме Немския базар, който ми е страшно любим вече и ми докарва супер настроение. 



Там се срещнахме с още две момичета и заедно отидохме в една много сладка сладкарничка на ул. Шипка - JIMMY'S. Атмосферата е страхотна, супер задушевна и приятна за среща с приятели. Спомени, усмивки, оглушителен смях и вкуснотийки. Мястото има прекрасна гледка към Докторската градина, а втория етаж е много уютен. Определено отново ще отида там.


Тръгвайки си от сладкарницата се разходихме още малко и после си тръгнахме към вкъщи. Чудесен начин да кажа на София "Чао" за празниците! И със съвсем "малко" отклонение - това е една песен, на която попаднах вчера и ми допадна, та я споделям с вас за малко настроение.



До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...