петък, 16 декември 2016 г.

Blogmas Day 16: Christmas mood

Здравейте,
Ето, че вече е петък и Коледа е все по-близо. Къде с перипетии, къде с усмивки, седмицата отново се изниза неусетно. Вчера отделих деня на почистване и завършване на материал за университета (разбирайте прекарах си целия ден вкъщи). 
Вероятно знаете, че едно от любимите ми занимания е да чета постове на други блогъри, както и да гледам клипчета. Успяват да ме откъснат от ежедневните проблеми и като цяло да ме разсеят. Друг е въпроса, че не ми остава много време да го правя. А Декември е най-подходящият месец да си наваксам. Всички са в празнично настроение, правят постове и видеа на тази коледна тематика и всичко е малко по-енергично, жизнено и пъстро. Затова е и днешният пост, в който ще ви споделя няколко блога и канала, които успяват да повдигнат настроението ми през декември, да ме заредят както с положителни емоции, така и с коледен дух.
Отвъд рая;, Stormy Garden и Berry's Place са блоговете, чиито публикации не пропускам. Винаги успяват да ме накарат да се усмихна и да оправят лошия ми ден. Красиви снимки, сладки приказни, ежедневни мисли и много усмивки се намират из техните блогове. 

Влогърите, които най-много следя този месец са  Миленка от MyBoxOfBeauty, Valerie Yordanova, Magi San и Kalyn Nicholson.

1 коментар:

  1. Обичам да следя блога ти, зареждаш ме с положителни емоции за деня! <3 Аз също гледам влоговете на всички ютубъри, които изброи! ♥

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...