вторник, 13 декември 2016 г.

Blogmas Day 13: Glamorous December

Здравейте,
Не веднъж съм ви споменавала, че декоративната козметика е още едно мое хоби, което обаче не си позволявам често да  използвам като основна тема в блога, защото смятам, че има достатъчно хора, които се занимават с това и имат свои местенца някъде из интернет пространството. Днес обаче ми се прииска да ви покажа гримът, който нося най-често този сезон.

 
Когато съм си вкъщи и не ставам в шест и половина, обичам да се заигравам с грима. Когато съм в София обаче, трудно ще ме видите да отивам на лекции с нещо повече от спирала. Това е така, защото по никакъв начин, няма как да се накарам да стана половин час по-рано, за да си "омажа" лицето и да отида нагримирана в осем сутринта на лекции.

При други обстоятелства като днес, например, когато имам свободно време и светлина, далеч по-силна от нощна лампа, се занимавам малко повече с грима си.

 
Докато правих снимките, продуктите ми се сториха много, но всъщност не е така. От палитрите, например, използвам по един цвят, за да направя любимия си очен грим. Обикновено използвам червеникаво кафяв цвят за сгъвката, после добавям нещо с блясък на подвижния клепач, като за вечерно излизане добавям и малко по-тъмно кафяво във външния ъгъл. Преди това обаче нанасям основа за сенки. Да си призная преди не виждах особен смисъл от тази стъпка, но покрай бала реших да си взема някаква, ей така за проба и се оказа, че наистина удължава живота на сенките ми. Слагам спирала, като в момента комбинирам тези двете и с очите съм готова. Минавам към лицето, като поставям фон дьо тен (често пропускам тази стъпка) и коректор в зоната под очите. Оформям си веждите и поставям контурираща пудра (сянката на essence) и хайлайт ( не винаги). Слагам червило и съм готова. 


На снимките:
  • четки за лице - Lollipop: Много съм доволна от тях имам ги от повече от година и не са мръднали
  • четки за очи - essence: за цената си са чудесни
  • фон дьо тен Avon Calming effects: останах изключително изненада от това колко много ми хареса и мисля, че не съм единствената, доста положителни коментари съм чувала.
  • коректор Aura Correct me! в цвят 302 pastel beige: харесва ми!
  • палитри;
  • Make up Revolution Ultra Sculpt & Contour kit в цвят Ultra fair C01: от тук за този сезон използвам основно хайлайтъра, но за през лятото бронзиращата пудра е страхотна
  • Essence 03 Shape and Shadows: обожавам я. Освен, че съдържа любими цветове е и многофунционална, защото има перфектния цвят за попълване на моите вежди.
  • Lorac Pro: тази я използвам главно за червеникаво-кафявия цвят, който ви посочих на снимките
  • спирали:
    Maybelline Lash Sensational

    Catrice Glam & Doll
  • В комбинация двете спирали ми вършат страхотна работа.
  •  цветен гел за вежди Catrice
  • основа за сенки Essence I love stage
  • Червилото от снимките е на Golden rose течните матови червила в цвят 12. Много съм доволна от цвета и издръжливостта му.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...