събота, 10 декември 2016 г.

Blogmas Day 10: Winter essentials

Здравейте,
в днешната публикация, смятам да ви споделя за няколко нещица, които допринасят за доброто ми настроение през този така "хаплив" сезон. Нещо, с което да се поглезя, да ме накара да се усмихна... 
Едно от нещата, които свързвам с една уютна зимна вечер вкъщи са постовете на любими блогъри, чаша топъл чай, светещи лампички и гледане на пропуснати клипчета от любими youtuber-и. Споделете в коментарите, кои са вашите зимни essentials.
 

Освен, гореспоменатите има и още няколко неща, които ме карат да се чувствам добре и комфортно. Запалените ароматни свещи ( тези двете на снимките са толкова мини и сладки, плюс, че охаят неочаквано добре) са сред любимците ми за зимния сезон. Книгите също, макар и в последните месеци да не им обръщам достатъчно внимание. Конкретно тези, смятам за изключително подходящи за този период от годината. Смразяващи и мрачни истории, които все пак успяват да докоснат читателя и да пробудят искрица светлинка, сред тъмнината.


 Няма да съм себе си, ако не ви покажа и няколко лака и червила. Това са любимците ми от последните седмици. През зимата си падам по подобни студени цветове, а понякога посягам и към нещо с малко повече блясък. Тук набързо да вметна, че заздравителя на Eveline 8в1 е страхотен и определено се забелязва резултат. А напоследък, често посягам и към този мат, защото някак сезона ме предразполага.


Червилата, както знаете са ми афинитет и течното на Golden rose успя да ме спечели както с цвят, така и с издръжливост. За Avon-ското може би съм споменавала по-назад в постове, но цвета е убиец. И тези двете са тотални фаворити за сезона. Малко са изсушаващи, за да съм честна. НО с едно балсамче положението се оправя. Това, което аз съм избрала за тази зима има вкус на карамел и съм сравнително доволна. Нямам кой знае какви изисквания към подобен тип продукт, освен да хидратира. 



Набързо да спомена и този душ-гел, който мирише на шоколад разкошно. Не е нищо особено, но е доста приятен и създава настроение.


Коледните играчки, които виждате на снимките са от Jumbo  и са толкова сладки. Имам още няколко и съм очарована от това колко са закачливи, пъстри и красиви за цената си.


Това беше за днес. Ако имате някакви въпроси относно продуктите на снимките, пишете и ще ви отговоря.
До скоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...