четвъртък, 1 декември 2016 г.

Blogmas Day 1: Началото


Здравейте,

Днес слагам началото на моето тазгодишно предизвикателсво - Blogmas, според което ще блогвам всеки един ден през следващите 24 дни. Или поне ще се опитам. 
За никого, който следи блога ми, не е тайна, че последните месеци не съм особено активна по няколко причини. Днес обаче няма да говоря затова, защото ще се старая поредицата постове да бъде интересна, разпускаща и забавна. 
 Наскоро преглеждах Blogmas постовете от миналата година и ми стана адски мило и хубаво да си припомня как съм се чувствала миналата година по това време, спомените, както и колко различна се чувствам сега. И още повече се надъхах и тази година да го направя.
Като за начало, темата на днешния първи пост е коледна традиция, която спазвам заедно със семейството си...
Ако трябва да съм честна, единствената традиция, която спазваме е празнуването на Бъдни вечер. Смятам, че това е най-семейната част от празниците и винаги гледам да съм си вкъщи и със семейството си в навечерието на Коледа. Иначе спазваме традициите с украсяването на дома и коледната елха, но смятам, че се подразбира.
Жалкото обаче е, че тази година коледното настроение сякаш се опитва да ме пропусне и макар около мен всичко да блести и светка в коледна украса, на мен хич не ми се празнува. Но, хей, както следва от тези постове, ще се опитам си го направя. 

Доколкото разбрах, доста от българските блогъри, както книжни, така и на най-различни тематики, подготвят Blogmas постове, така, че не пропускайте да погледнете, а аз по-нататък ще споделя любимите си. 
Е, нека декември да е щастлив, снежен и изпълнен със звънък смях. 
До скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар