сряда, 2 ноември 2016 г.

Autumn Favorites

Здравейте,
Днес ме е обзело едно желание за писане и завръщане към блог пространството, но ми беше малко трудно да реша за какво да пиша. Много ми се искаше това да е ревю на някоя книга, но тъй като този месец не прочетох нищо, няма как днешния пост да бъде книжно ревю. И понеже наистина имам голямо желание за писане, реших днес да ви разкажа за последните си любимци в козметиката, гардероба си, както и още няколко малки нещица.


Ще започна с душ-гела на Cottage с карамел или нещо подобно, който обаче не присъства на снимките, поради причината, че го оставих в София (да вкъщи съм си). Мирише прекрасно. На карамел, на сладкиши и Коледа. Точно типа аромати, които наричам мои и обожавам. Естествено, не се задържа върху кожата, но аз и не очаквам това от един душ-гел. Как ухае банята обаче, след него....


Друго нещо, което страшно харесвам е кремът на Bioten- Skin energy Refresh it!. До сега никога не съм споменавала в блога за нищо свързано с грижа за кожата. Това е така, защото не се смятам за достатъчно компетентна по темата, за да си изказвам мнението и още повече да давам съвети. Този крем обаче ми допада, защото хидратира моята кожа. А аз не търся нищо друго, освен това. Има моменти (особено през зимата), когато някои участъци от кожата по лицето ми страшно се изсушават и макар да не си слагам ежедневно крем за лице, когато усетя, че имам нужда ми действа добре.

Следващите са два лака, единият, от които ви е познат, а именно Catrice 04 Lost'N Roses. За него се сетих съвсем наскоро, и както и миналата година, тази също го поставям като акцент на един или два нокътя. Другият лак е от лимитирана колекция на Еssence, която мисля, че все още може да се намери по дрогериите - 87 Gossip Girl. Много есенно/зимен цвят е лично според мен и често посягам към него.



Парфюмът Absolute на Avon, пък беше голяма чуденка от моя страна. Да си го взема ли, да не го ли взема? В крайна сметка го взех и първоначално бях малко разочарована, но в последствие взе, че ми допадна. Не мога да описвам аромати! Така, че ако случайно се интересувате погледнете в сайта на Avon  какви нотки съдържа.

С това пуловерче в цвят пепел от рози се сдобих съвсем скоро. Подобни модели са доста често срещани в момента, може би защото голите рамена са модерни тази година. На мен просто ми хареса самия модел, както и цвета. Ужасно топло е, и стои добре.

Чантичката с ресните си взех с идеята да си подхожда с ботите (цък), които ви бях показвала в един предишен пост. И наистина си пасва, проблема е, че понеже я поръчвах online бях останала с идеята, че ще е по-голяма. Както и да е, и така си я харесвам доста, просто нося по-малко неща със себе си.



Това тефтерче имам от около година и само се чудя в какво да го превъплътя. Малко ми е трудно да нося органайзера (цък) със себе си, и затова за последните два месеца от годината реших това тефтерче да заеме ролята му, заемайки по-малко място. Вида и листите вътре ми допадат и страшно се връзват с това време от годината, та го смятам за напълно подходящ.

Ботушките и билковият чай не смятам, че се нуждаят от кой знае какво обяснение. Тези пантофки са толкова сладки и мекички, а есента и зимата са идеалните сезони за любителите на чайовете.

 

Ако ме следите от по-отдавна знаете, че не си падам по филмите. Не мога да отделя час и половина накуп, за да изгледам някой филм. Обикновено, ако реша да го направя то ще е с прекъсвания за разтъпкване или ще го доглеждам на следващия ден. Наскоро обаче гледах Coffee Shop, който е типично сладникаво-романтичен филм, с предсказуем сюжет и не особено дълбок замисъл, но доста ми хареса. Актьорите ми изглеждаха много лъчезарни и харизматични и това мисля, че беше основното, за да ми допадне толкова. Препоръчвам ви, ако си търсите нещо подобно и разтоварващо.

Това беше от мен за днес,
до следващият път!

Няма коментари:

Публикуване на коментар