събота, 1 октомври 2016 г.

Wrap up: September

Здравейте, 
Този месец беше малко странен и наситен с емоции и може би затова нямах голямо желание за четене. Но все пак, прочетените книги  са четири. Без повече суетене преминавам към краткото ми мнение за всяка от тях.

  • "Без Хоуп" на Колийн Хувър
    Месеца започна със един стар любимец, а именно - "Без Хоуп" на Колийн Хувър. Припомних си защо обичам толкова тази книга, както и самата авторка. Емоции, емоции и пак емоции. "Без Хоуп" е грабващ вниманието роман, който не претендира за оригинален сюжет, но все пак успява да накара читателя да го обикне. Ревю тук.
  • "На изток от запада" на Мирослав Пенков
    Тук само ще кажа, че този сборник успя да ми промени отношението към разказите и ме накара да чакам с нетърпение следващата ми среща с негова книга. Сборника е наситен с емоции, но най-открояващата се сред тях е тъгата. Свързвам я с толкова много неща, случили се през месеца, че и да не я харесвах толкова, пак щеше да ми е скъпа.
  •  "Girl online: На турне с рокбожественярското момче" на Зоуи Съг
    Втората книга на Съг беше истинско разочарование. Не, че съм очаквала да е някакъв шедьовър, но тук всичко беше сякаш изсмукано от пръстите. Първата книжка, макар и да не се славеше с оригиналност, поне имаше нещо сладко и момичешко и някак в процеса на четене ме изпълни с топлина и обич. Тук обаче се конкурираха невъобразимото дразнене, което главната героиня ми причиняваше и ужасно плоския и предвидим сюжет. Като цяло, препоръчвам първата книжка, но тази може и да си я спестите. Ревю на първа книга.   


  • "Сирената" на Кийра Кас
    И последната книга за месеца също се оказа разочарование. Като човек, който харесва поредицата "Изборът" ми е много странно да кажа, че тази книга на Кас не ми е по вкуса. За мен беше предвидима, героите ми бяха неприятни и на моменти дразнещи и всичко това някак сриваше цялото ми желание да я прочета. В тази книга никъде не видях завладяващия стил на авторката, красивите и описания, забавните диалози и като цяло всичко, с което бих могла да я свържа. Нещо познато открих само сред описанието на прекрасните рокли на сирените от морска пяна.
Е, това беше. Ако трябва да съм честна, не знам, кога ще е следващия пост. Все пак ще се постарая да колкото мога да спазвам графика си. 
Пожелавам ви прекрасен октомври изпълнен с топъл горещ шоколад, шалове и мирис на канела. И в компанията на приятни книги, разбира се.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...