сряда, 5 октомври 2016 г.

NY Times By The Book Tag

Добре, не знам дали сте забелязали, но в последно време избягвам да правя тагове. Ограничавам ги, докато не попадна на някой наистина интересен и не ми се прииска да го направя. А днес съм тук с един точно такъв. Попаднах на него, когато една моя дългогодишна любима блогърка, реши да си направи още един блог и то изцяло посветен на книгите- Mrs. midnight reader. А днес, докато преглеждах новите постове видях, че прекрасната Ирейн също го е направила и вече знаех, че и аз искам да го направя. 

Резултат с изображение за NY times book tag
    •  Коя е книгата на нощното ти шкафче?

      В момента там се намират три книги, които се надявам в скоро време да прочета. Първата е "Сирената" на Кийра Кас, която съм преполовила, но да си призная не съм възхитена от съдържанието. Следващата е сборникът на Стефани Пъркинс, "Летни дни и летни нощи", която започнах, но не ми допадна съвсем. Все пак се надявам да я завърша. И последната е "Щъркелите и планината" на Мирослав Пенков, която търпеливо си чака реда .
    • Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?

       През тази година прочетох няколко доста добри книги и когато прочетох въпроса в главата ми се появиха поне десетина прекрасни заглавия. Последната се оказа истинска изненада за мен, а именно- "Двор от мъгла и ярост" на Сара Маас. Останах очарована от мистерията и мъгливата атмосфера. Богата на емоции и цветни персонажи, пленителна история и магия. 
    • Ако можеш да срещнеш един автор – жив или мъртъв, кой би бил той? Какво би искал да знаеш?

      Ами, Джоан Роулинг, на първо място. Както и повечето, аз също я избирам, защото съм израснала със света на Хогуортс и с голямо удоволствие бих прекарала малко време със жената вдъхнала му живот. Също така много бих се радвала на среща със Сара Маас, както и с Колийн Хувър.
    • Кои книги на рафта ти може да ни изненадат?

      Когато погледна към мястото, където държа книгите си, впечатление прави, че повечето са young-adult или антиутопии. Това бяха книгите, които ме запалиха по четенето и дълго време поддържаха огъня буен. В последната година обаче търся нови и интересни заглавия, различаващи се по сюжет от тези жанрове. Те биха направили впечатление, както и бавно растящата ми колекция от книги на български автори.
    • Как организираш своята библиотека?

      По азбучен ред на заглавията. Не особено оригинално, знам и много пъти съм се опитвала да ги организирам по автори, цветове и издателства, но само така ми изглежда правилно.
    • Коя е книгата, която искаш да прочетеш, но все още не си?Чувстваш ли се неудобно, че не си прочел някоя книга?

      Ами, неудобно се чувствам сред книжното общество, защото не съм прочела последните две книги за Хари Потър, но и това някога ще стане. Иначе искам да прочета повече книги на български автори.
    • Разочарование, надценена или просто лоша: коя е книгата, която си мислел, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не успя да завършиш?

      Ох, не са малко. Тази година попаднах както на наистина страхотни книги, така и на пълни разочароания. Последното е на любима авторка, а именно- Кийра Кас. "Сирената" не е лоша книга, просто очаквах доста повече. Друго разочарование е втората книга на Зоуи Съг, както и "Сезонът на инцидентите".
    • Какъв тип истории те влекат? Кои истории избягваш?

      Напоследък се интересувам от книги свързани с историята. Не изцяло исторически, но имащи такива елементи, както и антиутопии с малко повече действия и напрежение като "Стъкленият трон" и "Тъмна дарба".

    • Ако можеш да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?

      Със сигурност свързано с битовизма на обикновените хора; нещо българско и силно. 

    • Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?

      Вече споменах, че след като завърша "Сирена", смятам да се захвана със сборника с разкази на Стефани Пъркинс или книгата на Мирослав Пенков.

Няма коментари:

Публикуване на коментар