петък, 30 септември 2016 г.

It's Friday...

(1) Rose Hill Designs by Heather Stillufsen:
Здравейте,
Какво да ви кажа?! Последния месец беше пренаситен. Много неща се случиха, които макар и разгледани по отделно изглеждат незначителни, погледнати накуп се превръщат в нещо мащабно. Трудно ми е да си събера мислите и да оправя бъркотията около мен. Времето хем тече супер бавно, хем неусетно се изнизва и това супер много ме напряга.
Мисля, че резултат от това са малкото прочетените книжки за месеца и липсата на желание да седна зад компютъра и да напиша някой и друг пост. Имам няколко папки със снимки за обработване за бъдещи публикации, но и с тях не ми се занимава. А щом нямам желание, не бих искала да го правя. Все пак съм създала блога за свое удоволствие и поддръжката му трябва да бъде съпроводена с желание, защото какъв е смисълът, иначе?
Но ето, че сега съм тук с една от любимите ми рубрики, която обаче не е виждала нов пост от доста време...
В края на седмицата се предполага, че трябва да замина... И това ми се отразява, колкото и да не ми се иска. Притеснявам се за доста неща и макар, че съм на около три часа път от вкъщи ми е трудно да го приема. Ще съм отделена от семейството си, някои от приятелите ми, на ново място, нови хора и това ме плаши.
Оттук следва и това, че не знам кога ще мога да пиша в блога. Не знам как ще е разпределено времето ми, а има и толкова много други фактори, че нищо не мога да обещая. Но сега съм тук!
През последната седмица наваксах с гледане на филми за месеци напред. Не отдавна ви бях споменала, че не съм гледала филм адски дълго време. Е явно това, че приключих с лятната работа отприщи нещо в мен и тази седмица се нагледах на типично момичешки филми. Сладникави, ревливи и романтични. Обаче никой, не успя да ме грабне наистина. Всъщност не е така. И преди съм казвала, че обожавам филми с танци, е Center stage 3 и High Strung бяха доста интересни и макар, че има и по-добри ви ги препоръчвам. А кой беше последният филм който вие гледахте? А последната книга, която прочетохте?
Е след цялото това излияние от моя страна, мисля вече да се оттегля, за да изляза малко на въздух в този слънчев ден. Желая ви един прекрасен последен ден от септември и чудесен есенен октомври. Не забравяйте утре отново да се отбиете, защото ви чака книжната ми равносметка за месеца.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...