събота, 3 септември 2016 г.

End of summer...

Здравейте,
Август месец определено не беше активен месец за блога, особено що се отнася до книги, но нищо. Надявам се, че септември ще мога да публикувам и някое ревю. Затова пък аз бях доста активна и както се предполага, едното беше за сметка на другото. 
Днес съм тук, за да изпратя лятото. Минавайки през стотиците снимки, за да избера подходящите, очите ми се насълзяват, спомените ме връхлитат и ми става малко тъжно, защото колкото и да обичам есента и всичко, което я съпровожда, осъзнавам, че казвам „Чао!“ на едно страхотно лято.  Лято, през което се сбогувах с много неща... Лято, през което казах „ Здравей!“ на също толкова много... Лято, в което започнах първата си работа... Пътувах, снимах, забавлявах се и ще ми липсва. 



Лято пълно с емоции всякакви, но се старая да запомня само хубавите. Толкова много промени, забавни моменти... гръмък смях, вечери с чаша вино, парти с коктейли и дартц, няколко бири на онзи невероятен балкон в Ахтопол, ранно ставане, цветове, дълги пътувания, хубави книги... Щастие!

 
И като за край на поста и за да изпратя лятото подобаващо, споделям няколко песни от плейлиста си, които слушах доста често последните дни от август.


 
 
 
 



Няма коментари:

Публикуване на коментар