петък, 19 август 2016 г.

One of my days: "... life is pretty amazing..."

Здравейте,
Днес ще ви покажа снимки от едно пътуване в началото на месеца. Знам, че доста позапуснах блога и не се оправдавам, но се опитвам. Наистина опитвам, обаче лятото ми се оказа доста по-натоварено отколкото предполагах.
В почивния ми ден със семейството ми станахме рано-рано и тръгнахме към едно (или няколко) място, което от дълго време исках да посетя.

 
 Първоначалния план беше да разгледаме Монтана и Враца, но както ще видите по-долу имаше и някои отклонения. От самите градове няма много кадри, но като за първо посещение и на двата, ми попаднаха и с удоволствие бих ги посетила отново.


Както ще забележите, всъщност, този пост е посветен по-скоро на природните красоти и духа и настроението, с които ни зареждат. Тези няколко места, които ще видите, непременно трябва да бъдат посетени. Да бъдат усетени и изпитани. Енергията по тях е различна... вълнуваща, емоционална, наелектризираща. Често сме твърде заети, за да поспрем малко и да се огледаме, и това е жалко, защото изпускаме толкова много. 



Отвикнала съм да правя подобни постове. От две седмици този пост стои в Чернови, отварям го сутрин и вечер, минавам през снимките и единственото, което ми идва наум е колко щастлива бях да бъда на тези места.



Обикновено обичам да правя някои допълнения относно мястото, но тук просто нямам какво да кажа. Хареса ми това пътуване и това е.



Съвсем случайно, решихме да се отклоним от пътя с около десетина километра, за да стигнем до връх Околчица и да минем през къщата на Вазовата героиня, Баба Илийца. Ако сте редовни посетители на блога, знаете, че високите гледки са ми слабост и щом видях обозначителната табела с надпис вр. Околочица, помолих баща ми да се отклоним от маршрута, ни най-малко не подозирайки, че това ще се превърне в едно от любимите ми места.




Колкото до къщата на небезизвестната баба Илийца, останах очарована от реставрацията и, и запленена от разказаното ни от жената, която ни покани да разгледаме.



Не ми се иска да се впускам в дълги обяснения и да ви натрапвам мислите си. Основното е, че силно препоръчвам да минете през връх Вола, ако имате ходене към Враца или околността, защото най-малкото заради гледката, няма да съжалявате. Надявам се чрез снимките и на вас да ви се е приискало да посетите тези места. 


"...because when you stop and look around, this life is pretty amazing...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...