неделя, 7 август 2016 г.

It's Friday... В неделя

Photo                                                                                                                                                      More: Здравейте,
Набързо се разписвам за тази седмица с един доста хаотичен пост, в който споделям последните си впечатления  и просто е сглобен от няколко различни теми, като се надявам да не е прекалено несистематизиран и разбъркан.

От доста време не съм правила пост за поредицата, но ако трябва да съм честна, не знаех какво да напиша в него. Засега ежедневието ми се поуспокои и дори стана еднообразно. И ако до преди две седмици бях все тичаща нанякъде, с объркани мисли в главата, то сега бих казала, че ми доскучава. Все още си имам терзанията, но за момента ги избутвам на заден план.
Ставам сутрин, врътвам се малко вкъщи и отивам на работа. Свършвам към 7-8 вечерта и два-три пъти в седмицата се виждам с приятели да хапнем, да се разходим и да се видим, след което се прибирам. Ако пък не, направо се отправям към вкъщи, като и двата случая нямам особено желание за каквото и да е, по-различно от това да съм в леглото и да си почивам с музика, някой блог пост или четиво.
Вчера за пръв път от месеци имах желание да гледам филм. Сведох избора си до две адаптации от тази година, като не съм чела нито една от книгите- Me before you и The 5th wave. Да,  нямат нищо общо по между си освен, че са екранизации на доста популярни книги. В крайна сметка се спрях на Петата вълна. И никак не съм разочарована. Хареса ми филмчето. Малко ми напомня на Дивергенти, но все пак смятам, че идеята за книгата е оригинална и това, че аз съм намерила допирни точки с друга, не значи, че не оценявам или омаловажавам. Допадна ми избора на актьори и развитието на действието. Да си призная малко съм отвикнала от гледането на филми. Въпреки, че героите ми харесаха, за мен те останаха някак повърхностни и недоразвити, защото в книгите, виждаме пластовете им и дълбаем ли, дълбаем с всяка следваща страница... Опознаваме ги, страдаме и се смеем с тях, живеем още един живот. Въпреки това както казах, The 5th wave ми хареса и дори  и се прииска да посегна към книгите. Не знам какво е мнението на хора чели книгата и гледали филма, но за моите критерии се беше окей.  С две думи препоръчвам ви го, ако сте фенове на жанра, а аз се насочвам към Аз преди теб и се надявам също да ми хареса.
Знам, че тази седмица оставих блога на заден план, но не ми остана време за прилични постове, а не исках да претупвам нещата, що се отнася до ревюта и още повече, щом е на любима книга. Истината е, че винаги ми е по-трудно да си събера мислите и да напиша ревю на книга, която до такава степен ми е харесала. Но ще се опитам да довърша това на "Ugly love"... 
А щом започнах да говоря за книги да вметна и, че прочетох "Неизчезваща", втората книга от поредицата на Алекс Бракен. Ще кажа само, че ми хареса, макар и да не смятам, че е по-добра от първата. Има действия, обрати, израстване на героите, както и нови такива. Не смятам да и правя ревю, обаче и малко повече ще видите в wrap up-а за месеца. 
В момента съм на последната 1/4 от "Самодива" на Краси Зуркова, за която имах големи очаквания, които за момента поне, не се оправдаха и съм малко разочарована. Познати тропи, неотличаващи се с нищо герои и твърдения за България, с които не съм съгласна. Единственото, което ми допада са добре разказаните митове и легенди. Повече- в края на месеца.
Нещо, което напоследък забелязвам и за което супер много се радвам и подкрепям, е как българското блогърско и влогърско общество започва да набира все по-голяма популярност. С малки стъпки се приближаваме до хората, които се занимават с това по цял свят, и как това, което правиш и ти доставя удоволствие, започва да значи нещо и при нас, а не да е посрещнато с негативи. Родни блогъри и влогъри заимстват идеи от чуждестранните, разчупват малко атмосферата, организират събития (маратони, срещи), имат много и свежи идеи и това може само да ме радва.

Е това беше от мен за днес!
П.П. - Чакам предложения за някой хубав филм.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...