неделя, 28 август 2016 г.

End of summer book tag

Здравейте,

Тъй като този месец активността ми тук е спаднала доста, а малкото постове, които съм пуснала са далеч от основната тема на блога- книгите, реших да разнообразя с този доста тематичен таг за края на август. Видях го в блога на прекрасната Симона (цък), и макар да не съм тагната реших да го направя.
 *За ревюта, натиснете на заглавията на книгите или в страничната лента. 

1. Изгревът на лятото: Книга, която нямаше търпение да прочетеш през лятото.

         "Ugly love" на Колийн Хувър. Още щом я открих в електронен вариант, веднага се захванах с нея и останах повече от очарована. Тя се превърна в едно от попаденията ми за годината и страшно се радвам, че посегнах към нея.

2. Прекалено топло, за да изляза: Книга, заради която прекара целия ден вкъщи.
   
         Ами не е като да съм имала възможност да прекарам цял ден вкъщи. През седмицата съм на работа, а в неделя обикновено, си устройвам еднодневно trip-че. И тук е моментът да вметна, че от може би средата на юли насам, това е първата ми неделя, в която ще си прекарам целия ден вкъщи... Малко се отклоних, но да кажем, "Аз още броя дните" на Бърданов. Малко извъртам въпроса, на книга, която съм чела във всеки свободен момент. И да, книгата на Бърданов е точно такава и е просто ужасно увлекателна. Малко е мрачна и с не особено неангажиращо съдържание, каквото обикновено очакваме от едно лятно четиво, но все пак е невероятна.

3. Летен плажен бар: Най-динамичната и пълна с обрати книга, заради която би избрал да прекараш вечерта вкъщи, вместо да излезеш с приятели.

       Първо щях да кажа "Лейди полунощ", но след това си промених решението. Спомних си, че миналата седмица, предпочетох да дочета "Двор от мъгла и ярост" на Сара Маас, пред това да изляза вечерта. И двете книги са доста динамични, но за момента клоня именно към Двора, защото ми е още прясна в съзнанието и се привързах доста към ирилианците и Мор, а и самата авторка тази година се нареди сред любимите ми. Признавам, че от първата книга от тази поредица не останах очарована, но втората успя да ме накара да чакам с огромно нетърпение следващата... И това няма нищо общо с Рисанд, не!  

4. Лeтен road trip: Книга, която чете в колата по време на път/ по време на ваканция. 

         За морето си бях взела "Сърца за разбиване" на Али Новак и от време на време посягах към нея по време на почивката и по пътя, но истината е, че просто не ми допадна и затова ми отне доста време да я довърша.  

5. Студена лимонада: Книга, чието начало не хареса, но в която постепенно се влюби.

       Силно казано е да не съм харесала началото, просто бях малко скептична към "Перфектната химия" на Симон Елкелес, но я ме вижте сега... Три книги по-късно, аз съм тотално обикнала братята Фуентес и техните истории. Обичам малко изтъркания сюжет на тийн американски филм за лошото латиноамериканско момче и доброто момиче. Чак не е за вярване колко харесвам поредицата.  

6. Охлаждащ Starbucks: Книга, подходяща повече за студени пролет, есен или зима.  

         Бих посочила "Аз още броя дните", но понеже вече я споменах, но непременно препоръчвам, ще избера "Неизчезваща" на Алекс Бракен. И тук съм на мнението, че втората книга е много по-добра от първата и атмосферата е някак мрачна и студена и лично аз смятам, че е подходяща за есента и зимата.

 7.  Слънчево изгаряне: Книга, която прочете през лятото и определено не ти хареса.

           Тук са няколко... "Сърца за разбиване", "Гондолата на времето" и може би най-голямото ми разочарование за лятото е "Самодива".  Корицата, цялата рекламна кампания и мрежите доста ми завишиха очакванията, а след като затворих и последната страница (само защото не обичам да оставям незавършени книги) те се изравнениха със земята. Единственото, което отчитам като положително в цялата книга са легендите.... 

8. Слънчасване: Книга, от която очакваше повече и ти беше трудно да завършиш.

       И трите гореспоменати. Както казах завърших ги само, защото не оставям недовършени книги. 

9. Диня и пъпеш: Книга, която ти разкри сочни тайни и те остави без думи.

        Ще се повторя, но не мога да се сдържа. "Ugly love" беше точно такава книга. Дори след като я завърших, емоциите с които ме остави тя, ме държаха дни наред и сега, когато попадна на корицата или цитат и отново ме връхлита ураган от чувства. 

10. Дъжд и хамак: Любимият цитат, който прочете и който те кара да философстваш. 

“The world moves fast, changing everything around us with each new day. Photography is a gift that can keep us in a moment forever, blissfully eternal.” 
- "Сърца за разбиване"
Али Новак

  “To the people who look at the stars and wish, Rhys."Rhys clinked his glass against mine. 
“To the stars who listen— and the dreams that are answered.” 
- "Двор от мъгла и ярост" 
Сара Дж. Маас

11. Златно слънце: Най-слънчевата, усмихната и лятна корица на която попадна.

         Сборникът с разкази „Летни дни, летни нощи”. Знам, че не е много оригинално, но колкото и да се опитвах, не успях да се сетя за книга, която да има по-лятна корица от тази. Друг е въпроса, че за момента съдържанието и не може да ме грабне достатъчно и да задържи вниманието ми. Явно не ми допадат разкази.

12. Лятна любов: Книга, която би препоръчала отново и отново, заради емоцията, която носи.

        Цялата поредица за Братята Фуентес. Много приятна, романтична и перфектна за лятото.
Ревюта на първа и втора книга.

13. Залезът на лятото: Книгата, с най-красивия финал.

        Ще посоча една книга от миналото лято, за да не се повтарям отново. "Graffiti moon" на Кат Кроули, не само има красив финал, но и цялата е красива. Прелестна, страниците, на която са покрити с изкуство отвсякъде. Перфектна е за този момент от годината. Бърза и все пак плавна, ухаеща на лято, на залези. Караща те да се качиш на колелото и да тръгнеш нанякъде, само и само, за да усетиш вятъра в косите си и свободатата.

Това е! 
Няма да тагвам никого, но ако някой реши, че иска може да си избере въпрос и да напише отговора в коментарите :)


1 коментар:

  1. Много се радвам, че си направила тага! И още повече се радвам, че "Ugly love" ти е повлияла толкова много ((: Надявам се да прочета и цяло ревю върху нея! <3

    ОтговорИзтриване