петък, 29 юли 2016 г.

Wrap up: July...

Здравейте,
Петък сутринта е, до мен е чашата с кафе и в следващите два часа ще се опитам да напиша този пост и да свърша още куп неща, преди да тръгна за работа. Малко вероятно е да успея. От доста време не съм писала и публикувала пост в един и същи ден. Обикновено ги подготвям малко по-рано, за да съм сигурна, че съм успяла да ги довърша. Уви за тази седмица не ми се получиха плановете и ето, пропускът е на лице.
Днес ще ви говоря за прочетеното през месеца, макар и той да не е свършил все още. В последните дни от него едва ли ще прочета цяла книга, но най-вероятно ще завърша една, за която ще прочетете по-долу.

Гондолата на времето (Zeitenzauber, #1)Аз още броя днитеПо-кротко, лейди! (Wynette, Texas #2)Never Never (Never Never, #1)

През изминалия месец прочетох пет книги, като от една от тях ми остава съвсем малко.
"Гондолата на времето" е първата книга за месеца и, ако трябва да съм честна, не ми хареса. За по-подробно мнение може да погледнете тук, но с две думи- очаквах нещо повече. Героите не ми допаднаха, самия начин, по който е развита идеята, също.
При следващата книга, мнението ми е обърнато на 180 градуса. "Аз още броя дните" на Бърданов е поглъщаща, затрогваща, мрачна и наистина добра книга. Всяко едно изречение е въздействащо, а истината криеща се между страниците - плашещо истинска. Ревю- тук
Третата книга, към която посегнах е "По-кротко, лейди" на Сюзън Филипс.  Не бих казала, че е нещо феноменално и определено не беше по вкуса ми. Все пак беше разпускаща и неангажираща и мисля, че би се харесала на любителите на жанра. 
Прочетох и "Никога, никога" на Колийн Хувър. Отново не бих казала, че се превърна в едно от любимите ми четива, но намирам наситеността от емоции в творчеството на Хувър за много приятна и дори само затова бих посегнала към втората част. Героите и постъпките им не ми се нравеха през повечето време, но самото развитие на историята беше интересно.
Ugly LoveИ последната и превърнала се в любима книга е "Ugly love" отново на Колийн Хувър. Не искам да говоря подробно за нея, защото ми се иска да и направя ревю (стискайте палци да успея). Страшно ми хареса... Идеята, героите и характерите им, отново наситеността от чувства и емоции, всичко това ме накара да я заобичам и да имам желанието да прочета и останалите книги на авторката.

Е това беше от мен за този месец. Както виждате намерих както нови любими заглавия, така и не особено сполучливи такива. Пожелавам ви весел и цветен август! 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...