сряда, 13 юли 2016 г.

Един малко изменен таг...

Здравейте, 
flowers, coffee, and hello imageВидях този таг в блога на Мари и ми се прииска да го направя, но реших да го попроменя, защото има информация, с която сте вече запознати, или може да разберете само като погледнете вдясно от този текст...
  • Любима книга като цяло? – Това е доста труден въпрос, но... "Морето на спокойствието" и "Онова лято" определено са едни от най-любимите ми.
  • Любима поредица? – Когато прочетох въпроса в мислите ми се появиха две поредици... Дивергенти, която има много специално място в мислите ми от около три години насам и, която ме запали по антиутопиите като цяло... Другата е поредицата Стъкленияпт трон, която е просто страхотна, и с всяка следваща книга става все по-хубава.
  • Обясни с три думи, защо обичаш да четеш? -Книгите са магия.
  • Любима героиня? – Харесвам Елин Галантиус от "Стъкления трон". Ох, ами това е доста трудно, в повечето случаи има и доста черти, които не ми допадат в героините.. Да речем, че съм доста критична към тях.
  • Любим герой ( мъж/момче) ? – Хммм... Джош от книгите на Стефани Пъркинс, харесвам доста и Джулиън от "Тъмни съзаклятия" и доста други, но това бяха първите двама, за които се сетих...
  • Книга, която разби сърцето ти? – "Морето на спокойствието" , може би... За момента само за нея се сещам, като книга, която ме е накарала да я почувствам наистина силно. А това беше някъде около Нова година. Определено се нуждая от нещо разтърсващо, и съм отворена за предложения.
  • Книга, която всички обичат, но ти не? – Веднага се сетих за "Предимствата да бъдеш аутсайдер". Не знам какъв ми е проблема с нея, но така и не успях да я харесам.
  • Любим жанр? – Нямам... Имам проблеми с така обичания Young-adult жанр в момента и  се прехвърлям към други жанрове, за да го преодолея.
  • Какво четеш в момента? – "Крадецът на книги" и "По-кротко, лейди".
  • Колко е дълъг TBR списъкът ти?  - Не повече от двайсетина.
  • Филма или книгата? – Книгата. От доста време не съм гледала филми.
  • Любима песен в момента?
  • TV или Youtube? –Не гледам телевизия, но не мога без Youtube.
  • Смартфон или лаптоп? – Трудно е... Като цяло предпочитам смартфона, но пък ми е по-удобно да пиша за блога от компютър/лаптоп.
  • Твърди или меки корици? – Меки, може би, защото са по леки самите книги. Иначе няма спор, че твърдите изглеждат доста по-луксозно.

    Нека всеки, който има желание направи тага или просто да отговори нанякой от въпросите в коментар. 

    П.П.- един бърз ъпдейт... Към днешна дата определено си получих разтърсващата книга, за която ви бях споменала по-горе. Това е "Аз още броя дните" на Бърданов, погледнете в страничната лента за ревюто ѝ. И все пак, ако имате предложения за някоя разтърсваща книга, извън young-adult жанра, споделете.

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...