петък, 1 юли 2016 г.

Планове за лятото

Здравейте, днес съм тук с един пост, не толкова полезен за вас, колкото за самата мен. Надявам се все пак, нещо от тук да ви вдъхнови за едно по-прекрасно лято. А какво всъщност ще представлява този пост... Смятам да направя кратък списък с различни дейности или просто неща, които ми се ще да съпътсват това лято.

drink
  • Иска ми се да имам повече от онези запонящите се летни нощи...Онези, за които си спомняш през зимата и си казваш "Е, беше страхотно лято". Вечери с приятели, вкусна храна, някой друг коктейл, много смях и нашепнати истории..
  • Да стана отново онзи организиран човек, който бях до преди два месеца. С всичките промени, през които преминавам в момента, не успявам да се организирам, никога не ми достига времето и в главата ми и около мен всичко е огромна бъркотия. Та надявам се, отново да вляза в нормалния си ритъм.
  • Онези моменти, в които гледаш бързо менящите се картини през отворения прозорец на колата, вятъра бучи в ушите ти и развява косата, музиката е силна и вдъжваща ти енергия. Искам повече такива моменти... Моменти на щастие спокоуйствие, вдъхновение...
  • Да спестя малко пари... Това е най-нормалното нещо, което един бъдещ студент би направил през лятото си. Незнам какво друго бих могла да кажа по точката...
  • Не е като да имам много свободно време и затова искам да girl, hair, and style imageсе възползвам от всяка една възможност, за да попътувам.За мен е едно малко мъчение да нямам възможност да се поразходя из някое ново място, да се порадвам на природата, архитектурата, на атмосферата му, така че непременно ще се възползвам от всеки един свободен момент.
  • Да отделям повече време на блога. В последните два месеца съм малко нередовна и ще се опитам да възвърна нормалния си ритъм. Знам, че повечето блогъри и хора като цяло не обичат да спазват график и да се ангажират в точно определен ден от седмицата да има публикация, но за мен това е важно и е част от цялостното удовлетворение.  
http://data.whicdn.com/images/214360039/superthumb.jpg
  • Да пробвам повече нови неща. Често сама се спирам от това да направя нещо ново, заради страха от провала. Наскаро разбрах, че " да си се провалил, докато си опитвал" е по-добре отколкото просто да си стоял и да си гледал другите да го правят. Най-лошото нещо, което може да стане е това да не се окаже правилното нещо за теб, но... Хей, има толкова много други възможности...

4 коментара:

  1. Дано всичко, което желаеш да ти се сбъдне <3 Пожелавам ти едно прекрасно лято

    ОтговорИзтриване
  2. Дано да ти се сбъднат и да четем пост за това колко хубаво лято си имала! Особено силно ти желая последното!

    ОтговорИзтриване
  3. Поста ти е толкова лек и приятен за четене, много ми хареса. Надявам се всичко, което си си пожелала и в бъдеще си пожелаеш да се сбъдне ^^

    ОтговорИзтриване