сряда, 1 юни 2016 г.

Wrap up: May...

Този месец, купчинката с прочетени книги, учудващо и напълно противоречащо на очакванията ми, не е никак малка. Като се има предвид колко натоварен беше месец май, дори съм напълно удовлетворена от четирите прочетени книги. А като се има и предвид, че три от четирите, изядох направо с кориците, няма как да се оплача.
 През този месец прочетох "Дете на пустинята", чието ревю може да откриете тук. Радвам се, че реших да си я взема, защото се превърна в една от любимите ми за тази година. Действието се развива бързо, стилът на писане е приятен, а историята е запленяваща. Ако харесвате приказни истории за джинове, приключения и малко любов, то непременно се впуснете в пясъчния свят на Амани Ал' Хиза.
Следващата книга в списъка е "Гневът и зората", а ето го и ревюто и. Това е една книга с прекрасна корица, красива история между страниците и мъничко вълшебство във всяка една дума. Както гореспоменатата и тази се превърна в едно от попаденията ми за тази година. Арабските мотиви ми допадат много в книгите и може би затова книгата ме заплени толкова, но несъмнено принос има и самата история.
След толкова отлагане най-накрая успях да завърша "#НаживоотСофия" на Шпатов. И да си призная съм леко разочарована. Очаквах от разказите му, да ме приканят в града, да ме накарат да си представям как ходя по жълтите павета, сядам да си почина близо до Славейковците, да искам да видя Витоша от Витошка. Е, нищо от това не стана... Има няколко разказа, които все пак ми допадат, другите са просто приятни за четене.
"Лейди полунощ" е последната прочетена книга този месец и макар, че не се превърна в една от любимите ми, определено ми хареса. Просто от книгите на К. Клеър, любими си ми остават тези от поредицата "Адски устройства" и не мога да кажа, че ми харесват по равно. Все пак я намирам за добро начало на една нова поредица за вече познатия ни свят на ловците на сенки. Надявам се скоро да имам време да успея да направя ревю на книгата, за да прочетете по-обстойното ми мнение...

За следващия месец, нямам големи планове... Започнала съм Крадецът на книги и се надявам да успея да я завърша. След това ще видим...
Е това беше от мен! Какви книги прочетохте вие през този месец?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...