сряда, 29 юни 2016 г.

Wrap up: June...

Странно е как се извръщат нещата за един кратък период от време... Преди шест месеца много неща при мен бяха различни. Очакванията ми за мен самата, за лятото ми, дори за есента ми, бяха различни.Животът ни повежда по съвсем различни течения, далеч от това, което сме планирали и искаме за себе си... Дали ще е за добро? Надявам се! 
В последния месец, често си повтарям наум: "Нищо не е случайно!". Повтарям си го като мантра и вярвам в това изречение. Нещо се случва или, точно обратното, не ни се случва с причина. И вярвам, че всичко това е за добро. Сега след като се отклоних доста малко от темата на днешния пост, нека все пак се върнем към него. 
Е, колкото ползотворен беше предишния месец, този толкова не е... Предполагам е разбираемо, докато свикна с новостите, докато се занимавам с документи  и така нататък. Просто нямах желание да чета, с изключение на двете книги в средата на месеца....
Това са "Короната" на Кийра Кас и "Правилата на привличането" на Симон Елкелес.
"Короната" за мен се оказа малко разочароваща. На фона на първите три книги от поредицата, тази и предходната ми бяха малко като минати ейтака набързо, през пръсти. Недоразвита и незадълбочена, приятна, но не и удовлетворяваща. Като цяло очаквах нещо повече като за финал на поредицата. Все пак силно препоръчвам цялата поредица, дори и само заради първите три книги и невероятните корици. Ревю тук.
Колкото до "Правилата на привличането", тя се оказа точно това, което очаквах. Приятна, неангажираща, с известна доза сладост, много наподобяваща някой типично тинейджърски филм. Като цяло ми хареса и въпреки, че не блести с оригиналност е съвсем удовлетворяваща. Увлекателният начин на писане на авторката, ни кара наистина да се зачетем и да се заинтересуваме от героите и техните проблеми, без все пак да натоварва читателите. 
Още от началото на месеца съм започнала и "Крадецът на книги" на Зюсак. Остават ми около 100-тина страници,  но нещо ме спира да я прочета. Надявам се следващият месец да успея да я завърша. 
Това е скромния пост за изчетеното през месец юни... Колко книги прочетохте, Вие? Какво ново при Вас?

3 коментара:

  1. Смяташ ли да пишеш отделно ревю за "Правилата на привличането"? Питам, защото от известно време се чудя дали да си я купя и си търся причина да наклоня везната по-скоро към "купи" :D Иначе, три книги са си три книги. Дано успееш да завършиш "Крадецът на книги", защото е наистина много добра.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По принцип, имам планове за ревю на книгата, но не знам дали ще успея да го направя в близките дни... Надявам се и аз да харесам толкова "Крадецът на книги"

      Изтриване
    2. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване