сряда, 22 юни 2016 г.

Summer essentials

 

Здравейте,
докато се чудех какъв да е днешния пост, реших, че искам да е нещо лежернo и забавно. А какво по-добро от няколко неща, коитo да допринесат за лятното ни настроение.

Ще започна с музика, естествено. Какво по-хубаво от някоя енергична песен, която да ни накара да почувстваме ритъма  и да ни зареди достатъчно за горещите часове на деня и топлите летни нощи с приятели...

 



Естесвено, няма да съм аз, ако не включа и една неангажираща и ненапрягаща книга, която да вземем със себе си на плажа. Според мен "Правилата на привличането" на Симон Елкелес (надявам се скоро да успея да и направя ревю) е просто перфектното четиво за ден под жаркото слънце, докато около нас вълните се блъскат една в друга, а косата ни се развява от лекия морски бриз.




Нещо, което обожавам за през лятото, а и самото то ми напомня на него, е къдравата коса. Леките вълнички, получили се от неколкочасово стоене с наплетена коса, са едно от нещата, които правя доста често.

Типично по момичешки, не мога да не отбележа и няколко козметични продукта. Няколкото червила, които съм подбрала за поста са едни от най-често използваните ми. Avon Ultra color e супер ежедневно червило, което бих определила като точния розов нюд за себе си. Essence Velvet matt 23 отново е нюд, но с по-коралов подтон, а NYX matte lip cream Sao Paulo е червилото, което определeно се забелязва. Носи много настроение и внася малко повече цвят. 




Следващото, което отново спада към декоративната козметика са няколко лака за нокти. Essence 40 play with my mint, Rimmel 558 Go Wild-er-ness, 405 Rose Libertine и  Golden rose 121 са много свежи и летни лакове според мен. И докато първите три са пастелни и със своята деликатност внасят лятно настроение, то последният определено е дързък, привлекателен и няма как да остане незабелязан. 

И последните две неща, на които ще отделя време в този пост са два аксесоара. Очилата са неизменно с мен, а малката чантичка, замества големите чанти, на които съм почитател, по принцип. Кoй обаче иска да носи подобни в тези жеги?! Затова аз прибягвам до тази малка чантичка, която побира само най-важното. 

2 коментара:

  1. Страхотна публикация <3 Определено внася много лятно настроение. От много време си издирвам продукти на NYX. От къде се сдоби с червилото ?

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти! Червилото съм си го поръчвала от сайта преди да го закрият... За момента, доколкото знам, продуктите и са изтеглени от пазара...

    ОтговорИзтриване