петък, 17 юни 2016 г.

It's Friday...

Преди няколко поста ви бях споменала, че никога не съм харесвала столицата. Шумна, стресираща, забързана и още много други епитети, които за мен не са никак привлекателни. Е последната седмица прекарах няколко дни там и познайте какво?!
Малко, по-малко мнението ми за нея започна да се променя. Започнах да забелязвам положителните и красиви страни и съм окей с шума и бързината. Има нещо привличащо във виещите се улици, във Витоша надвиснала над града, сякаш го брани, в профучаващите трамваи и навалиците в метрото. 
Още нещо, което се промени при мен през последния месец е, че започнах работа. Най-вероятно сте се досетили от положението със блога и това, че все още не мога да се синхронизирам. Не е кой знае какво, но съм доволна. Все още не мога да свикна да си разпределям правилно времето, и съответно това се отразява на блога, но и това ще се случи. Вижте тази седмица си има двата редовни поста !
Малко сложна е ситуацията с виждането с приятели, защото или работят, когато аз почивам или обратното, на друга част пък се налага да пътуват заради изпити и т.н.
 От София се върнах и с няколко книжни попълнения. Едно о тях беше и  последната книга от поредицата Изборът. И така, официално си имам петте прекрасни корици. Макар да смятам, че първите три са доста по-добри от другите, немога да отрека, че цялата поредица е хубава и ще я запомня със смях и наситеност от емоции.
В последно време доста често ми се случва да наблюдавам залезите и цветовете, в които се пременя небето, когато дойде това време от денонощието. И всеки един от тях е прекрасен.

 Е това беше от мен за днес... 
Как сте вие? Имате ли планове за ваканцията?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...