петък, 6 май 2016 г.

It's Friday...

adventures, parasailing, and words imageЗдравейте, 
днес се включвам малко по-късно, но все пак го правя, нали? Последните седмици са ми малко натоварени и въпреки, че ходя само за определени часове в училище, времето не ми достига...Какво се случи през последните две седмици при мен? А при вас? Разкажете ми, долу в коментарите, за нещо, заради което сте развълнувани, притеснявате се, или пък просто имате нужда да споделите...При мен последните две седмици могат да се отбележат като дни за пътуване, в които времето едва едва се търкаля.
adventure, easel, and quote image
На 22 пътувах за София и след като си свърших работата, имах малко време да се разходя из града. Никога не съм харесвала столицата. Прекалено е пренаселена, шумна и някак емоционално натоварваща. До преди година дори и не съм си поставяла като опция да се преместя там някой ден и все още не съм сигурна, че ще се чувствам добре, ако реша да го направя. Все пак в петък следобед, когато част от столичаните се отправят извън града или просто са на работа, градът изглеждаше почти приятен. Жалко само, че нямах възможността да отделя още време и към пет поех обратно към къщи. 
app, wallpaper, and easel imageМиналия понеделник с няколко приятелки се отправихме на малко следобедно пътуване до  Габрово. Разходихме се и решихме да седнем и да хапнем в Пицария " La Scala". За пръв път ходя там и останах много очарована. Още с влизането ни, заведението ни донесе спокойствие и уют. Обзавеждането и декорацията във винтидж стил, както и приятната атмосфера бяха предпоставки за приятни разговори. Храната беше вкусна и на прилични цени. Останахме изключително доволни и бих казала, че с удоволствие ще се върнем там. 
Около Великден времето се изтърколи адски бавно и нямах търпение да дойде вторник. Всъщност сега като се обърна ми се струва все едно е минало бързо, но тези четири дена бяха доста натоварени и ми се отразиха зле. 
adventure, car, and travel image
През седмицата се отправихме към едно място, което отдавна искам да посетя, а именно Пазарджик. Разгледахме и Велинград и Пазарджик, като много исках да посетя парк "Острова", но времето беше ужасно, аз бях уморена и това плюс още няколко неща, доведоха да това да пропусна парка, както и да направя каквито и да била снимки. А вчера ми се отвори ходене и до Стара Загара, през което се убедих, защо бдж запада все повече. И на отиване и връщане прекарахме по час на различни гари, заради повреда. Сега поне знам, че ако имам график за спазване, не бих избрала за транспорт българските влакове.
Ами освен това, не съм сигурна какво да ви споделя... Ежедневието ми малко се промени и още не съм се приспособила съвсем, но за това някой друг път. Та, затова блога остава малко на заден план, но както ви казах предишния път ще се старая да го поддържам доколкото мога.


П.П- подбраните картинки съвпадат чудесно с настроението ми през последните дни...
П.П.2- Следващата седмица очаквайте ревю на "Дете на пустинята"...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...