сряда, 6 април 2016 г.

What's on my phone?

Здравейте, от доста време се замислям дали да не направя такава публикация и накрая реших, че някой би намерил някое от приложенията ми за интересно и току-виж му влиза в употреба или му е забавно така, че...



Ще започна с това, че доста често си сменям тапета за заключен екран и в повечето случаи това е красива снимка с надпис или вдъхновяваща мисъл. Също така виждате, че имам неотворено съобщение, и реших да го оставя, просто, за да ви покажа още една част от себе си. Аз съм от хората, които не отварят на момента notifications или съобщения. Приятелите ми се дразнят на сигналните точици, но на мен не ми пречат...


И преди съм ви споменавала, че не обичам иконите и се старая, да имам възможно най-малко на екрана. Затова съм ги разпределила в папки, а тези които не използвам, съм набутала в две папки най-отдолу на втората страница, точно до настройките. Оставила съм камерата, галерията, браузър, плеър и два календара, защото ги използвам доста често. И бележки, защото ако не си запиша ще забравя... А и самото приложение е разработено много готино. Можеш, освен да си пишеш бележки, да си правиш напомняния и списъци, да архивираш вече готовите неща и т.н.
 

Имам още папки, които съм си организирала: Инструменти, Училище, Социални и Разни. Като съответно в папка "Училище" има приложения, които да ми бъдат полезни: Тестове по Бел, Произведенията, включени в конспекта за матура и калкулатор. В папка " Инструменти"  има основните неща за всеки телефон, които аз не използвам. 


 В папка "Социални", както се подразбира, съм събрала приложенията към социалните мрежи, които използвам, и вярвам много от вас също. Нещо по-интересно за тях, амии... пристрастена съм към Инстаграм. Редовно проверявам пощата си, колкото и странно да изглежда. Често разглеждам tumblr и goodreads и линк за акаунтите ми в тях може да намерите в страничната лента. A snapchat-а ми е gnikolova97.



Папката под името "Разни" е пълна с приложения за отвличане на вниманието. We<3it използвам най-често за търсене на картинки за wallpaper, програмата за електронни книги, която използвам- EReader Prestigio, Sheed- новото приложение за пазаруване, за което едва ли не сте чували. Имам две приложения за обработка на снимки, които, честно да си призная доста рядко използвам. Shazam, който идва на помощ, когато чуеш някоя готина песен, а не знаеш коя е. Също така, скоро открих и GeoCaching, който намирам за адски интересен. Това е приложение, което се използва за т.нар. търсене на съкровища. В него има отбелязани различни места, на които е скрито "съкровището", което всъщност в повечето случаи е малко контейнерче със списък на посетилите мястото и мини моливче вътре. Допълваш твоето име в списъка и го връщаш на същото място, от което си го взел. Много готино!


Ами всъщност, това беше. Нямам много интересни приложения, но се надявам все пак на някого да му е било от полза. А пък и си струваше, дори само заради забавлението в процеса на снимане. 

Кое е приложението, което използвате най-често?

2 коментара:

  1. Много интересен пост!Мисля,че ме убеди и аз като теб да си създам повече папки,където да набутам всичките икони на приложенията,които имам.Бтв отдавна търсех това приложение за открива не песни,благодаря ти,че ми каза как се казва ;3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм успяла да ти помогна по някакв начин! :))

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...