петък, 15 април 2016 г.

It's Friday...

Здравейте,
Мина почти месец от последния ъпдейт пост и при мен се случиха някои неща. Минаха пробните матури, взех някои решения, отново се впуснах в суматохата около бала, и все по-отчетливо забелязвам, че идва края на една фаза от живота ми. Навсякъде откривам разни знаци, или поне аз ги приемам за такива... В училище едновременно разпускаме и се напрягаме, и може би малко тъжим... Всеки ден с учителите си разменяме погледи и приказки, които ни натъжават. Шляем се и си спомняме началото, когато бяхме просто познати, събрани в един колектив, всеки със свои си истории, други приятели и объркан поглед.Полагаме последни усилия, за да приключим с оформянето. 

Като съвестен дванадесетокласник, докато останалите ученици прекарваха ваканцията си навън с приятели, или почивайки си, аз бях в училище. Отчасти, защото в началото на учебната година реших, че няма да се оплаквам от това, че трябва да ходя на училище, да играя физическо и т.н.. И действително си ходя и ми е приятно ( има си изключения, разбира се). По време на ваканцията обаче беше супер тихо и празно, малко мрачно дори... Нямаше ги викащите и вечно  енергични и скачащи деца. И този понеделник влизайки в училище преживях малък шок. Всички се бяха върнали и е пълна лудница. 

Вече официално завърших поредицата "Реликвите на смъртните" и макар, все още да продължавам да харесвам повече "Адски устройства", Реликвите се нареждат съвсем малко зад тях...Харесвам връзките, които героите изградиха и съхраниха в поредицата "Адски устройства", но съвременния свят на ловците, шумния Ню Йорк и злия герой ми допадат повече. Мога да кажа обаче, че със сигурност епилогът на "Принцеса с часовников механизъм" ми допада повече и е по-емоционален, от моя гледна точка. Този в "Град на небесен огън" беше хубав, но някак не останах напълно удовлетворена след като затворих и последната страница. Сега нямам търпение за "Лейди полунощ", но за момента ще трябва да се въздържа от купуването и... 
 В близките седмици, мисля, да отделя пост за първата поредица на К. Клеър, но ще видим дали ще имам достатъчно време за направата му. 

Искам и да ви споделя, няколко песни, които не спирам да слушам последния месец...




 


2 коментара:

  1. Успех със завършването бала. Аз лично нямам търпение да се махна от моя клас, защото...изобщо не си допадаме и винаги е цирк, все има драми. Но както и да е. И аз завърших Реликвите преди няколко дни и Адски устройства ми харесва повече. Но и Реликвите са много хубави просто не ме докоснаха по онзи начин. Сега чета Лейди полунощ, още съм на началото, но изглежда убеждаваща.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Напълно съм съгласна, за Реликвите... Просто не ме докоснаха до такава степен. Нямам търпение, също да се захвана с Лейди полунощ. Надявам се да ти хареса!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...