сряда, 13 април 2016 г.

Няколко предложения за книги

Здравейте, днес съм тук с няколко книги, които силно ви препоръчвам да прочетете, ако още не сте го направили или пък тъкмо се открили страстта си към книгите и се оглеждате за следващата. Ще ви предложа няколко, които смятам, че заслужават повече внимание или просто наистина си струва да прочетете, защото са хубави. Не съм ги подреждала по някакъв специален ред...

  • Първото ми предложение е Проницателят на Анди Андрюс. Тази книга прочетох в началото на миналата година и до момента, винаги когато се сетя за нея ми става мъчно, че не е много популярна, а смятам, че повече хора трябва да знаят за нея. Намирам я за поучителна и малко отрезвяваща, караща те да се замислиш...
  • Номер две е Graffiti moon на Кат Кроули. Тази книга ми е толкова близо до сърцето. Обожавам я и мисля, че който и даде шанс, също ще я хареса много. Изкуство, приятелство, семейни проблеми и малко любов, и всичко това в рамките на една топла, лятна нощ. Ревю.
  • Следващата е Онова лято на Лорън Оливър, за която и до момента не мога да си събера мислите. Отново книга, която обожавам, макар и да не съм предполагала, че толкова ще я харесам. Преплитайки нишките на минало и настояще, авторката успява да ни грабне вниманието и да породи в нас желанието да проследим животите на две жени от различни поколения, имащи различен морал и ценностна система, в различни времеви периоди.
  • Надявам се да сте чували за Морето на спокойствието на Катя Милей. Прекрасна книга, която ако не сте чели силно ви препоръчвам да го направите, защото губите много. Четох книгата началото на годината и при всяко нейно споменаване, нещо в мен трепва. Привързах се доста към героите и едновременно искам колкото се може повече хора да знаят за нея, но и да си я запазя само за себе си. История за вторите шансове, за преоткриванeто на самия себе си, за нуждата да намериш своето място на тази земя. Ревю.
  • Следващото ми предложение е Ще те чакам на Джей Лин. Всъщност книгите са две, но в пъти повече харесвам тази, въпреки че и Бъди с мен не е лоша. Типична романтична история. Много сладка, нежна, но и засягаща някои трудни въпроси. Все пак не е натоварваща, дори има доста забавни моменти. 
  •  И накрая ще ви препоръчам и една трилогия - Тайният кръг на Л. Дж. Смит. Всъщност тази поредица е една от първите, към които се насочих, когато започнах да чета книги. Може би съм била на 12-13... Уау, в главата ми изглежда толкова скоро, а са минали повече от пет години откакто започнах да чета наистина... Но нека  се върнем на книгите. Тогава бях наистина впечатлена и макар, да си мисля, че ако в момента отново седна да я чета едва ли ще ми хареса толкова, но още помня чувството... Наистина я харесвах, и благодарение на нея се увлякох по фентъзи-то. Така, че  препоръчвам на хора, които тепърва започват да четат фентъзи.

3 коментара:

  1. „Ще те чакам“ е толкава хубава, вече не знам колко много пъти съм я препрочитала.

    ОтговорИзтриване
  2. От много време се колебая за "Graffiti Moon", но сега вече наистина смятам да я прочета ♥ страхотен пост ♥

    ОтговорИзтриване
  3. Аз също ще препоръчам "Морето на спокойствието". Страхотна книга, много смислена, оригинална и нестандартна

    ОтговорИзтриване