сряда, 30 март 2016 г.

Wrap up: March...

Здравейте,
този пост ще е дооста кратък... Ами какво да ви кажа, имах доста неща за правене, а времето както винаги, не чака никого и днес съм тук с цели три книги. Мисля, че и следващите месеци ситуацията с тези постове ще е подобна, но все още не мисля да се отказвам от тях. Та, нека преминем направо към малката ми купчинка.


Стъкленият меч (Red Queen, #2)Град на паднали ангели  (Реликвите на смъртните, #4)Перфектна химия (Perfect Chemistry, #1)

Месеца започнах със "Стъкленият меч" на Виктория Айвярд, за който в един предишен пост ви споменах, че е подарък ...от мен за мен. В ревюто /цък/, вече ви казах, че не съм чак толкова впечатлена от нея. Книгата е едно добро продължение на поредицата и разкрива повече за характерите на героите. Първата част за мен беше монотонна и неудовлетворяваща, но следващите 250 страници определено ми харесаха. Въпреки това, книгата е хубава и ако още не сте я чели, определено трябва да го направите.

Покрай честите споменавания на "Реликвите на смъртните" и "Адски устройства" в блога на Ева, проявих, немислимото доскоро за мен, желание да довърша поредицата. И така благодарение на Ева, през този месец успях да завърша "Град на паднали ангели", четвъртата книга от поредицата и се радвам, че го направих. Отново се привързах към героите и с нетърпения чакам, да получа възможността или по скоро свободното време да се захвана със следващата. Сега след като съм завършила "Адски устройства" ми е просто невъзможно да не пърхам от щастие всеки път щом, някой участвал в книгите се появи или бъде споменат. Започнах все повече да харесвам Алек и Магнус и страшно се забавлявах при някои определени ситуации. Също толкова харесвам и Джордан и Мая, както и Изи и Саймън и много ми се иска да се съберат.Точно в тази книга Клеъри и Джейс, въпреки че са главни герои, някак ми се изгубиха. Всеки беше вглъбен в своите проблеми и останалите персонажи ми бяха далеч по-интересни от тях двамата.

Последно се захванах с една книга, която доста дълго гледам в блогпостове и търпеливо чаках докато и дойде моментът, а именно " Перфектната химия". И не съм разочарована. Опредено не е това, което очаквах, но не е лоша, просто е малко по-различна от предположението ми. Спирам дотук обаче, защото съм замислила да и направя ревю и, ако имам късмет ще го видите другата седмица.

За месец април, нямам големи надежди, просто искам да завърша вече започнатите книги. Късмет ще е, ако успея да завърша и Реликвите на смъртните. И ако по някакво случайност това се случи ще се насоча към Сезонът на злополуките, Гневът и зората, Дете на пустинята или Лейди полунощ. Забравих и  Кралица на сенките. Ох, толкова са много, а как предчуствам, че няма да имам никакво време...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...