сряда, 2 март 2016 г.

Wrap up: February...

Здравейте, 
Честита Баба Марта на всички!
Ето, че и този месец се изниза и отново е време за един от тези постове. Без много увъртания ето какво прочетох през февруари...
 Началото на месеца сложих с първите две книги от поредицата "Кръвни връзки" на Ришел Мийд. Много ми харесаха и си припомних защо, толкова обичам авторката. Дори мисля, че героите в тази поредица, харесвам повече отколкото тези от "Академия за вампири". Определено, когато имам възможност ще прочета и останалите от поредицата.

1571022912466251 Аз бях тук28645841

След това се насочих към Сара Дж. Маас и началото на новата и поредица "Двор от рози и бодли", което на английски ми звучи в пъти по-добре. Книгата не ме очарова, трябва да си призная. Харесвам доста повече "Стъкленият трон", но все пак ще погледната и следващите части от тази. Може пък да си променя мнението. Иначе като цяло книгата не е лоша и идеята е доста интересна, просто не успя да привлече вниманието ми дотолкова, че да нямам търпение за следващите части. 
И последната завършена книга е "Аз бях тук" на Гейл Форман. Както и предишната, от тази също не останах очарована и макар да не е лоша в никакъв случай в пъти повече харесвам "Къде беше?". Цялото това размотаване от един град в друг, идвам си връщам се, привличаш ме, но не трябва и не знам... Просто за момента не ми допадна и очаквах повече. 


2355075922717015

Както миналия, така и този месец, незавършени остават "#НаживоотСофия" и "Beautiful Redemption". Този месец нещо не бях в настроение за тях и реших, че не искам да ги завършвам един вид на сила, затова чакам да ми се дочете някоя от тях, което надявам се ще се случи през март. За следващия месец съм си набелязала и "Стъкленият меч" на Виктория Айвярд. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...